welke drumsynth voor hardcore

klopt het dat de mpc ook vaak voor hardcore wordt gebruikt?
Zoja welke?:okdan:

*welke sampler voor hardcore*

*welke sampler voor hardcore*

Origineel geplaatst door manvsmachine
mpc ook vaak voor hardcore wordt gebruikt? Zoja welke?

:D dat was een grpaje neem ik aan !!

Origineel geplaatst door D-Ranged
Weinig bass!

Dat wel. Heb hem ook zonder verdere outboard opgenomen. Ging er meer om om een kennis ff te laten horen wat ik nou precies met mn gear kan doen op hardcoregebied (hoewel ik dat normaal eigenlijk niet maak).

Re: *welke sampler voor hardcore*

Re: *welke sampler voor hardcore*

Origineel geplaatst door Roel
:D dat was een grpaje neem ik aan !!

Endymion, Robin Kampschoer (& ik) de 2000XL exp. . En nog meer. Niel gebruikt de Yamaha RS7000.

Und jetzt¿

sampler maakt geen ruk uit, heb zelf gewerkt met Ensoniq mirage, akai S20, Roland S330, Ensoniq ASR 10, akai S3000, Yamaha A4000 en sinds kort Yamaha RS 7000 ..... maar die ken ik nog niet door en door.

Qua drumsynth ga ik vanavond een Nord Micro modular halen, kijken wat daar allemaal mee kan :D

nevermind :) ik liet me gisteren trouwens vertellen door dj conflict dat er een speciale mpc versie is voor hardcore :engel:
zou best kunnen misschien gemodde mpc :D

nevermind :) ik liet me gisteren trouwens vertellen door dj conflict dat er een speciale mpc versie is voor hardcore :engel:

grapje zeker ?

ik ken persoonlijk geen enkele hardcore-producer die met een mpc werkt....behalve Marc Acardipane die er 1 voor live-optredens had....

gelul dus....;)

Origineel geplaatst door dione
grapje zeker ?

ik ken persoonlijk geen enkele hardcore-producer die met een mpc werkt....behalve Marc Acardipane die er 1 voor live-optredens had....

gelul dus....;)
LOL8D

grapje zeker ?

gelul dus....;)

hahahaha ja was onzin ;)
ik was degene die zei dat je een sampler voor elke muzieksoort kon gebruiken he ;)

hahahaha ja was onzin ;)
ik was degene die zei dat je een sampler voor elke muzieksoort kon gebruiken he ;)

das ook niet waar....er schijnt een Mongoolse volksstam te zijn die nog steeds niet een sampler gebruikt voor hun traditionele muziek...:D

sorry voor het happen...:doei:

er schijnt een Mongoolse volksstam te zijn die nog steeds niet een sampler gebruikt voor hun traditionele muziek...
ik heb mij laten vertellen dat die mongoolse bevolking nog niet op de hoogte is van nieuwe technologieën zoals de sampler... wij in het westen daarentegen zouden mongoolse volksmuziek kunnen maken met een sampler

... wij in het westen daarentegen zouden mongoolse volksmuziek kunnen maken met een sampler

nee hoor.....want de akoestiek van de Mongoolse woestijn ( Gobi ) is nog niet na te bootsen met de huidige sample-rates...

Ik ga die Mongolen live na doen :)

Djembeh & Didge en de rest van de meuk. Jahaa. Oke, ook al kennen ze t niet, boeien.

en joepie....m'n sterretjes zijn blauw...:D

Back