Opgelicht!! :(

Opgelicht!! :(

• Jammer, weg poen.. Helaas pindakaas

Stemmen: 7 11,9%
  • Aangifte doen, je weet maar nooit

Stemmen: 14 23,7%
  • Koop nooit iets via internet

Stemmen: 4 6,8%
  • Ik zou langsgaan...

Stemmen: 16 27,1%
  • Je hebt nu een goede les geleerd, wees maar blij dat het niet om 1000 Euro ging.

Stemmen: 15 25,4%
  • Weet ik veel?!

Stemmen: 3 5,1%

• Totaal aantal stemmers
    59
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door leo
ik denk het ook, maar zoals jij het zegt weet ik het niet zeker meer, wat ik bedoelde.

als je je excuses aanbiedt, maar het eigenlijk niet meent, dan ben je dus ook een beeetje iemand aan het oplichten, toch?!

Wat is hij er minder op geworden dan?

hey amigo,
ik wil niet de wijsneus uithangen of zo, maar het gaat niet om wat die ander er al of niet wijzer van wordt (of niet); het gaat erom wat jij doet, daar ben jij verantwoordelijk voor.
het viel me op dat jij wel erg heftig reageerde; dat wordt toch deels ingegeven door hoe je zelf in dat soort zaken staat.
ik wil echt niet belerend zijn (het gaat vanzelf), maar ook al word je besodemieterd (makkelijke prooi die je bent, op zoek naar geheugen voor je pc, goedkoper dan eigenlijk zou moeten kunnen), het kan nog rotter: je zal maar van marokkaanse afkomst zijn, en pim fortuyn schuift een 'succesvolle allochtoon' naar voren als nummer 2 op de lijst (impliciete boodschap: allochtoon, het ligt aan jezelf als je het niet maakt! - t een gelul!!)
pim fortuyn sucks, twin-x rocks !!!!
(sorry olaf, maar dat moet je zien: ondanks zijn tekortkomingen (ik heb ook wel eens een uitbraner van hem gekregen), twin-x is ok, die gaat ervoor, met hart en ziel, en al zijn fouten, maar dat is ok.
"heeft niemand u willen oordeen? ook ik oordeel u niet. ga heen en zondig niet meer."

hoezo, 2 flessen wijn?

(sorry olaf, maar dat moet je zien: ondanks zijn tekortkomingen (ik heb ook wel eens een uitbraner van hem gekregen), twin-x is ok, die gaat ervoor, met hart en ziel, en al zijn fouten, maar dat is ok.

mm..ik heb me nog nooit voorgedaan als iemand anders online, en dat vinnik ook niet ok als andere mensen dat doen, wat voor reden daar ook achter zit.....vind het ook een beetje kinderachtig dat twin-x z'n naam er ineens wel onder zet als ie de aardige gozer gaat uithangen....wees dan consequent...

je suggereert een beetje dat ik een soort persoonlijke oorlog aan het voeren ben tegen Twin-X maar dat is pertinent niet waar, ik ben alleen niet iemand die z'n mond houdt als ie vind dat er vreemde of onterechte dingen gebeuren..that's all....

en over Pim moeten we het hier maar niet hebben, voor zover ik dat kan overzien maakt ie weinig prettige muziek ;)

Olaf

jij hebt gelijk olaf, en ik heb me voorgenomen niet meer te posten als ik wat wijn naar binnen gegoten heb.

we zijn allemaal mensen, en menselijkheid vind ik juist wel prettig op dit forum..dus houd je vooral niet in! ;)

Olaf

Origineel geplaatst door leo
het viel me op dat jij wel erg heftig reageerde

Vind je het gek als je zoiets meemaakt? In eerste instantie reageerde ik gewoon beleefd, alleen mijn eennalaatste mailtje was wat botter.

En als 10.000 Euro per maand zou verdienen, dan zou ik inderdaad niet op marktplaats naar goedkoop geheugen zoeken....

;)

Ik krijg nu net dit mailtje binnen :

--------------------------------------------------------------------------------------

Hoi Dennis
Ik heb 2 daagjes op bed gelegen (griepie)
maar is nu over.
Heb het geheugen in 3 verschillende pc;s getest maar is echt dood
het werkt niet meer, dus we hebben een probleem.
Ik wil het wel naar behoren oplossen maar ga niet alles betalen
vond je reaktie nogal bot.
ik wil het wel netjes oplossen, want ik weet zeker dat het geheugen werkte
toen ik het jou verkocht
Mijn voorstel is Ik koop het geheugen in voor 65 € verkoop voor 80 €
laten we ieder water bij de wijn doen en voor de helft van de inkoop prijs
dus 32,50 kan je een nieuwe krijgen.
Hebben we allebei een beetje pech, lijt mij een reele oplossing
en je krijt het kapotte er ook bij, kan je zien ik niet lieg.

BEN

En ik ben geen handelaar heb wel een uitgebreide hobby

--------------------------------------------------------------------------------------

Wat zal ik doen?!?!? Het kan zijn dat ik nu straks weer meer geld kwijt ben....

als spullen inkopen en verkopen je hobby is
ben je dan geen handelaar ?
niet slim
kan je je beter inschrijven bij de KvK

ipv nieuwe kopen voor 32,50
die 32,50 terug vragen
beter dan niks en hij was het dan toch al kwijt

Hrmz, die jongen brengt me op ideeen. Ik heb nog genoeg defect geheugen thuis liggen. Gouden handel zo te zien. ;)

maar eh crz, weet je nog wel waar het ligt dan?

en matt: ik heb veel begrip voor zo'n uitgegroeide hobby, en hans van breukhoven ook, trouwens.

Leo heeft gesproken.

Maar goed, ik zou dat geheugen van hem kopen voor de halve prijs en dat voor 80 euro doorverkopen, dan heb je iets meer dan de helft van je investering terug. Daarnaast heb je door heel deze ellende gratis geheugen gekregen van Twin-X, dus heb je in feite voor 32,50 je geheugen. Daarnaast heb je ons allen ook nog eens kostelijk vermaakt met het hele verhaal.

Origineel geplaatst door glennplumber
Kan je het niet bij um ophalen ??

Hij woont in Nijmegen, dat kost me al 30 Euro benzinegeld!!

Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen :(

Origineel geplaatst door omiel
Leo heeft gesproken.

Maar goed, ik zou dat geheugen van hem kopen voor de halve prijs en dat voor 80 euro doorverkopen, dan heb je iets meer dan de helft van je investering terug. Daarnaast heb je door heel deze ellende gratis geheugen gekregen van Twin-X, dus heb je in feite voor 32,50 je geheugen. Daarnaast heb je ons allen ook nog eens kostelijk vermaakt met het hele verhaal.

Maar als dat geheugen het nou ook niet doet ??? :(

Tja, dan ben je twee keer goed genaaid en lachen wij onszelf rot :)

Nee, als dat gebeurt dan zou ik met een paar maten er een tank benizine aan wagen. En geloof me, het is volgens mij maar een iel mannetje. Hij zegt wel heel stoer dat hij 2.95 lang is en 187 kilo zwaar ofzo, maar dat is gelul in de ruimte omdat hij niet wil dat je z'n voordeur intrapt.

Ja, ik heb hier ook nog wel een hele goeie chip liggen.
weet je wat? ik stuur hem wel op...
(...)
Wat, chip kapot? hoe kan dat nou?
weet je wat? voor een meer-prijs krijg je een nieuwe...

Tja, zo kan ik er ook wel 30 verkopen.

en anders neem je pieter storms mee

ik probeerde laatst een 909 te kopen, ik hem betaalt was ie kapot! en ehh

nou ja goed

(na die geheugen actie van twin-x valt dit toch minstens te proberen, niet?)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back