Soundcloud links op de ipad air 2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PabloDeMode

Spank!
De vraag is, hoe kan ik deze zien? Ik kan dus niet en misschien is er een makkelijke oplossing, heeft iemand een tip voor mij? Alvast bedankt voor de moeite.

Last edited by a moderator:
Ik kan dit inderdaad reproduceren. Ik ga eens uitzoeken of er een manier is waarop dit wel werkt onder IOS.

EDIT: Gevonden, de huidige implementatie gebruikt flash en dit ondersteund IOS niet. Ik ga kijken of hier een alternatief voor te vinden is.

EDIT: en zo? ;)
[soundcloud]https://soundcloud.com/pablo-demode/lovesong-ltd[/soundcloud]

Laatst gewijzigd:
Hoppa, Acid Fever 4 president! gebruik de ipad vaak om lekker op de bank of tuin met een koptelefoon op de forum rond te hangen en elke keer weer balen dat ik een hoop van de ingezonde tracks niet even kan beluisteren, dit lijkt DE oplossing!

Hoppa, Acid Fever 4 president! gebruik de ipad vaak om lekker op de bank of tuin met een koptelefoon op de forum rond te hangen en elke keer weer balen dat ik een hoop van de ingezonde tracks niet even kan beluisteren, dit lijkt DE oplossing!

Dit is even de test. Ik zal vanavond de huidige soundcloud tag omzetten zodat alle bestaande soundcloud links de nieuwe player gaan gebruiken. Mede dankzij soundcloud overigens voor het beschikbaar maken van een non flash player. :)

Ach wat zou het ook, aangepast en oude code bewaard als eventuele rollback. :)

Ik zie nu dat onder Windows de links niet meer goed worden weergegeven :)

attachment.php

Attachments

• Picture1.jpg
    Picture1.jpg
    49,2 KB · Bekeken: 130
Ik zie het ook ja, maar... da's minder erg dan dat ie op je iDevice niet werkt.. :D

Vreemd, bij mij werkt de nieuwe player in chrome, internet explorer en firefox prima (en IOS dus).

Kunnen de mensen met issues eens posten welk besturingssysteem, welke browser en welke versie van de browser ze gebruiken?

IE 11 onder Windows 7 bij mij.

EDIT: Onder Firefox werkt de nieuwe player overigens wel bij mij. Chrome gebruik ik bewust niet. Ik verwacht overigens wel dat er best veel gebruiekrs van IE onder ons zijn :).

Is zover ik kan zien een IE issue. Ik ga eens kijken wat hier aan te doen is (if anything) en anders een rollback doen. Het is niet anders......

Voor nu even een rollback gedaan, het ging ook al veel te makkelijk natuurlijk. :|
Mijn 2e post kan als test worden aangehouden.

EDIT: Helaas niet even een quick fix (of we moeten met zijn allen afspreken IE niet meer te gebruiken). :D

Laatst gewijzigd:
[soundcloud]https://soundcloud.com/hilltree/becquerel-2-70x10-11-ci[/soundcloud]

Ook maar even wat testjes uitvoeren.

FF werkt
IE werkt niet
Chrome werkt

Bij mij werkt deze ook in Chrome. :okdan:

Toch geen rollback of nieuwe uitrol? :)

Dit is een nieuw geconfigureerde (html 5) player die voor nu even een andere bbcode gebruikt, de oude tag is flash.
Het is nu dus een beetje kiezen tussen 2 versies die beide niet 100% werken:

De oude (flash):
Internet explorer: ja
Chrome: nee (soms)
Firefox: ja
Safari: ja
Ipad/iphone: nee

De nieuwe (html 5):
Internet explorer: nee (maar wellicht lost soundcloud dit nog op)
Chrome: ja
Ipad/iphone: ja

Dat wordt een poll onder de leden. Draai toch al chrome naast IE dus optie 2 voor deze gast. ( mijn smart tv ondersteund ook geen flash in de browser dus weer een argument voor 2 )

Ik heb eens zitten kijken naar de optie om een browser herkenning in te bouwen waarbij IE de flash player gebruikt en de rest de html 5 player. Dit valt echter niet perse mee aangezien je het zonder in vBulletin te moeten hacken client side moet oplossen.

Iets met javascript zou wellicht nog wel lukken maar eigenlijk is dat gewoon teveel gedoe voor wat je er mee wilt bereiken.

Dit is een nieuw geconfigureerde (html 5) player die voor nu even een andere bbcode gebruikt, de oude tag is flash.
Het is nu dus een beetje kiezen tussen 2 versies die beide niet 100% werken:

De oude (flash):
Internet explorer: ja
Chrome: nee (soms)
Ipad/iphone: nee

De nieuwe (html 5):
Internet explorer: nee (maar wellicht lost soundcloud dit nog op)
Chrome: ja
Ipad/iphone: ja

Dus zoals hier beschreven gaat het er eigenlijk om of SF het meest met iOS of IE. wordt bezocht? Ik zou gokken dat iOS dan in de meerderheid is. Buiten dat hebben de IE gebruikers makkelijker toegang tot een alternatief dan de iOS gebruikers.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back