Test je rhythm skills

Ik ben t ook allemaal nog aan het processen. Deze zag ik niet aankomen.

Ik componeer liever een improvisatie, dan dat ik wat slaps sta te spelen.

Precies, dat deden al die jazz-grootheden ook.
Miles Davis en Thelonious Monk componeerden al hun improvisaties, tot in de kleinste details!

Dat is juist de kracht van improvisatie; dat je alles van te voren vastlegt.
Anders wordt het slappe hap idd.

Ik ben er zelf helaas niet zo goed in, ik probeer weleens een improvisatie te componeren maar uiteindelijk improviseer ik liever een compositie.

zijn er nog meer ritmeskills apps eigenlijk? voor iphone?

ik gebruik zelf readrythm voor de ipad maar die is geloof ik niet voor de iphone

voor de iphone en ipad is de volgende app genaamd musition wel beschikbaar, die lijkt wel wat op readrythm:

Precies, dat deden al die jazz-grootheden ook.
Miles Davis en Thelonious Monk componeerden al hun improvisaties, tot in de kleinste details!

Dat is juist de kracht van improvisatie; dat je alles van te voren vastlegt.
Anders wordt het slappe hap idd.

Ik ben er zelf helaas niet zo goed in, ik probeer weleens een improvisatie te componeren maar uiteindelijk improviseer ik liever een compositie.

Hahahaha

ik denk dat echt iedereen met zn bek vol tanden staat nu :D
dr zijn geen woorden voor gewoon

Sorry, ik had het wat ongelukkig geformuleerd. Ik wilde aangeven welke toetsenpartijen ik wel en niet heb gespeeld, zodat een ander kan oordelen of er wel of niet interpretatie in zit.

Eigenlijk zijn coverbands een soort van DJ's ook, muziek spelen van anderen, je moet er alleen wel iets meer voor kunnen.

Eigenlijk zijn coverbands een soort van DJ's ook, muziek spelen van anderen, je moet er alleen wel iets meer voor kunnen.

Ik respecteer ieders mening, maar het filmpje is alleen geplaatst om de timing van het spelen te laten beoordelen. Ik kan ook wel Für Elise opnemen, maar dan gaat het weer om wat men van Für Elise vindt, terwijl het daar niet om gaat.

Back