Ik had er even niet de gedachten bij, natuurlijk komen er weer knoppen op, zou niet weten hoe het anders functioneel zou blijven!
Ik bedoelde eigenlijk welk soort / type knoppen en bijvoorbeeld het materiaal waarvan het gemaakt zou kunnen zijn zoals : aluminium, koper, messing, plexiglas, rubber (denk aan de OSCar), steen en hout (denk aan de Nord Leads modulationwheel en pitchbender).
Sorry voor het misverstand demian.
En de prijs, ik dacht niet dat ik er AL een prijsvraag van had gemaakt, anders had ik dat ook nadrukkelijk aangegeven.
Moogiehond had het bijna bij bet rechte eind, echter had hij het ook over de gouden die ik afschuwelijk lelijk vind.
Het liefst had ik een compleet transparante synth, inclusief de toetsen, dat je gewoon de elektronica (pcb's) kunt zien zoals in de Gleeman Pentaphonic Clear.
The looks van een synth zijn voor mij (bijna) net zo belangrijk als de sound, je kijkt er wel altijd tegen aan ook als je hem niet in gebruik hebt.
Een soort eye catcher zeg maar

Moogiehond en demian houden van mij nog een presentje tegoed die ze ontvangen bij de eerstvolgende synthmeeting