Sofware Studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
en met jou nog duizenden beginnende "producers" idd vreselijk woord

[edit] die t willen maken [/edit]

Origineel geplaatst door Stef
ben ik een uitzondering dat dat ik zon doorzettingsvermogen heb ofzo.

Doorzettingsvermogen is na talent het belangrijkste in de muziek. En je moet de juiste mensen kennen uiteraard maar dat is overal zo.

Maar goed, nu weer on topic.

kijk hier kun je tenminste nog eens iets mee. maar ff by the way, ben ik een uitzondering dat dat ik zon doorzettingsvermogen heb ofzo. tuurlijk zet ik door! maar goed, dat gaat dan cubase worden, maaar op welke cubase kun je de meeste plugins opzetten. en kan ik fl-studio naar cubase verplaatsen?

Het maakt volgens mij niet uit welke Cubase versie je hebt. Je computer specificaties bepalen vaak hoeveel VSTi's (soepel) kan draaien.
Als je een stevige computer hebt kun je behoorlijk wat VSTi's draaien (ik neem aan dat je het over VSTi's hebt), heb je een trage bak dan begint alles al na 1 te kraken.

Je kunt fruityloop bestanden niet importeren in cubase en visa versa. Wel kun je midi bestanden in Fruityloops importeren, ook kun je weer midi exporteren die je weer in Cubase kan importeren. Het fijne weet ik hier niet van. Maar waarom wil je fl-studio naar cubase als je met cubase begint?

heb de audiophile 2496 als geluidskaart, ga zaterdag makies monitoren halen en een midiboard, alleen de software nog. welke cubase is het meest geschikt voor plugins??

heb de audiophile 2496 als geluidskaart, ga zaterdag makies monitoren halen en een midiboard, alleen de software nog. welke cubase is het meest geschikt voor plugins??

Wat heeft je doen besluiten om voor de mackies te gaan?

kijk hier kun je tenminste nog eens iets mee. maar ff by the way, ben ik een uitzondering dat dat ik zon doorzettingsvermogen heb ofzo. tuurlijk zet ik door! maar goed, dat gaat dan cubase worden, maaar op welke cubase kun je de meeste plugins opzetten. en kan ik fl-studio naar cubase verplaatsen?

Cubase SX kent geen limieten. En importeert geen Fruity files.

je praat nu echt over dingen waar je geen verstand van hebt. dat is op zich niet erg, maar probeer zelf ook eens wat uit te vinden. op www.steinberg.de vind je informatie over Cubase en op www.fruityloops.com vind je FL Studio.

voor audio software als Cubase en FL Studio geldt doorgaans: nieuwer is beter. en beter betekent dan meer mogelijkheden.
Cubase is er in een paar vormen... SX, SE... maar de verschillen daartussen kan je zo terugvinden op de steinberg site.

"fl-studio naar cubase verplaatsen" is zo'n rare uitdrukking dat ik eigenlijk niet eens weet wat je bedoelt. je kan losse tracks exporteren of je hele nummer exporteren naar *.wav en inladen in cubase, ja. maar de native files zijn niet uitwisselbaar tussen de twee programma's. maar dat is logisch... een half-life savegame kan je ook niet openen in Word...

zoek ondertussen eens wat rond op het forum of op bovengenoemde sites, want informatie is er genoeg.

to cyan_circle: weet niet waarom je zo kortzichtige reactie hebt, denk ff na, waarom zou ik de mensen hier op raad vragen, omdat ik het allemaal al weet? tuurlijk niet. Laat aub mensen in hun waarde, hoe ben jij begonnen????? denk daar maar eens over na. maar bedankt voor je steinberg tip. stef

to cyan_circle: weet niet waarom je zo kortzichtige reactie hebt, denk ff na, waarom zou ik de mensen hier op raad vragen, omdat ik het allemaal al weet? tuurlijk niet. Laat aub mensen in hun waarde, hoe ben jij begonnen????? denk daar maar eens over na. maar bedankt voor je steinberg tip. stef

sorry hoor... maar heb jij misschien een mentale afwijking?

ik geef je tips en stel voor dat je je eerst eens inleest over de onderwerpen waar je iets over wil weten. ben ik dan gek?
een klein beetje eigen initiatief is klaarblijkelijk teveel gevraagd.
en ik zeg dat je niet weet waar je over praat. dat is toch ook zo?

maar gelukkig laat je de eerste dag al gelijk zien wat voor soort "producer" je wordt. :D
hoef ik er in ieder geval geen moeite meer in te steken.
veel succes met je "carriere" :dubbel:

<snipper de snap> maar ff by the way, ben ik een uitzondering dat dat ik zon doorzettingsvermogen heb ofzo.<knipper de knap>

En je bent niet eens es begonnen! 8o) :bekdicht:

Laat em nou joh.. Hij wil tenminste niet meteen al een minimoog, prophet, Arp, etc kopen! Die zijn er ook nog..

Arv

ontopic mensen

Stef, koop ook de Future Music van deze maand. Daarin staat een uitgebreide review van de 12 of 15 beste softsynths die op dit moment verkrijgbaar zijn. Leer je meteen een hoop over de mogelijkheden van dergelijke dingen.

:W

Succes!

Origineel geplaatst door omiel
Doorzettingsvermogen is na talent het belangrijkste in de muziek. En je moet de juiste mensen kennen uiteraard maar dat is overal zo.

Maar goed, nu weer on topic.

En je uiteraard onderscheiden van de rest! Want op duizend en een dezelfde tracks zitten mensen niet te wachten.

Maar goed doe je EIGEN ding.

omdat je in fl-studio vette basslines ed kunt maken, of gaat dat via die plugins in cubase net zo goed?

In FL-Studio krijg je een aantal gratis VSti's, ik weet niet hoe het zit met Cubase. Er zijn ook tal van gratis VSTi's te vinden op het net. Een goeie site is: http://www.kvr-vst.com. Het maken van de basslines zou net zo moeilijk/makkelijk moeten zijn.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back