Stef
Ingeburgerd
draai onder de naam DEVON K.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Stef
ben ik een uitzondering dat dat ik zon doorzettingsvermogen heb ofzo.
kijk hier kun je tenminste nog eens iets mee. maar ff by the way, ben ik een uitzondering dat dat ik zon doorzettingsvermogen heb ofzo. tuurlijk zet ik door! maar goed, dat gaat dan cubase worden, maaar op welke cubase kun je de meeste plugins opzetten. en kan ik fl-studio naar cubase verplaatsen?
heb de audiophile 2496 als geluidskaart, ga zaterdag makies monitoren halen en een midiboard, alleen de software nog. welke cubase is het meest geschikt voor plugins??
kijk hier kun je tenminste nog eens iets mee. maar ff by the way, ben ik een uitzondering dat dat ik zon doorzettingsvermogen heb ofzo. tuurlijk zet ik door! maar goed, dat gaat dan cubase worden, maaar op welke cubase kun je de meeste plugins opzetten. en kan ik fl-studio naar cubase verplaatsen?
to cyan_circle: weet niet waarom je zo kortzichtige reactie hebt, denk ff na, waarom zou ik de mensen hier op raad vragen, omdat ik het allemaal al weet? tuurlijk niet. Laat aub mensen in hun waarde, hoe ben jij begonnen????? denk daar maar eens over na. maar bedankt voor je steinberg tip. stef

<snipper de snap> maar ff by the way, ben ik een uitzondering dat dat ik zon doorzettingsvermogen heb ofzo.<knipper de knap>

Origineel geplaatst door omiel
Doorzettingsvermogen is na talent het belangrijkste in de muziek. En je moet de juiste mensen kennen uiteraard maar dat is overal zo.
Maar goed, nu weer on topic.
omdat je in fl-studio vette basslines ed kunt maken, of gaat dat via die plugins in cubase net zo goed?