Cookie melding

Acidfever

There's no "I" in denial.
Zoals jullie wellicht is opgevallen verschijnt er sinds vandaag een cookie melding onderaan het scherm bij het aanmelden op synthforum.nl.

Dit is een melding waar wij niet onderuit kunnen dus we zullen er mee moeten leven. Ik wilde eventuele vragen voor zijn dus vandaar even deze melding. :)

Last edited by a moderator:
Jep, was me ook al opgevallen...
Cookieloos kan waarschijnlijk niet?

Cheers,
Exo. :mega:

Het heeft te maken met de enige bron van inkomsten van synthforum.nl waarmee zaken als hosting en benodigde hardware worden betaald. Dus nee, cookieloos kan helaas niet.

Nou ik vind het een grof schandaal in mijn tijd had je gewoon een website en daar klikte je op en dat was het dan maar toen stonden jongeren ook nog op voor bejaarden in de bus enzo

Hadden we eerst geen cookies of hoefde het niet vermeld te worden ?

Ik snap er nu niets meer van. Enige tijd geleden heb ik toch echt gelezen dat de cookiewet ellende
afgeschaft zou worden? Is dat er nooit doorheen gekomen ofzo?

Ik heb deze geïnstalleerd op m'n pc-tje :D.

ANP-22043880-e1397118433420.jpg

Cheers,
Exo. :mega:

Had ik ook al in gedachte, een koekiemonster :-)

Hadden we eerst geen cookies of hoefde het niet vermeld te worden ?

Vreemd dat niemand daar antwoord op kan geven
Is die europese wet niet van 2011, ?, dus waarom nu ?
Iemand insiders info ?

Inloggen doe je met een cookie, altijd al.

Maar om die cookies gaat het dus niet. :-)

Tracking cookies van adverteerders of andere sites die graag je surfgedrag monitoren.

Begrijp ik dan dat het synthforum "verplichtingen" recent is aangegaan, met als oogmerk generering van extra inkomsten ?

Begrijp ik dan dat het synthforum "verplichtingen" recent is aangegaan, met als oogmerk generering van extra inkomsten ?

Nee, het is een verplichting die synthforum.nl is opgelegd door een 3e partij.
Voor de gemoedsrust. Synthforum.nl gebruikt 3 "cookies":
1. Je sessie
2. Google analytics
3. Google adsense

Ter vergelijking: als je www.nu.nl laad krijg je browser er 3x zoveel om de oren waarbij de reden van gebruik bij sommigen ook nog eens behoorlijk twijfelachtig is.
Geen enkele reden tot paniek dus. :)

Ik heb hem gister weggeklikt en nu geen last meer van. Het zal me een worst zijn wat die cookies doen.

Wanneer komt dr een button waarmee in één keer bullshit post kan laten filteren?

-C-

Ik zie hem ook niet meer, gelukkig
Dank je voor het antwoord !

Zijn er binnenkort nog meer updates te verwachten aan het forum, of is de cookie-melding het voorlopig weer even? ;)

Back