Twarres stopt!

Origineel geplaatst door sander
Wat is die "gast" is vreslijke enge nicht zeg. is maar goed da ze stoppen want van die kwal kan je gewoon misselijk worden.

Maar hij heeft wel een knappe boezem :D

Heeft die dude nou al zijn coming-out gehad of houden ze het angstvalllig "geheim" nog?

Ik had niet zoveel met hun muziek....om niet te zeggen niets, maar goed smaken verschillen nu eenmaal.
Feit blijft dat er nu meer mensen wakker liggen van het feit dat ze stoppen met muziek maken dan dat het geval zou zijn als een gemiddeld forumlid (mijzelf incluis) zou stoppen.

Groet

Tom

ok sander we weten het...
dus.gif
kappuh.gif
nauw...!
mega.gif

jullie laten je nu wel van je bekrompen boerse kan zien

waar is respect en/of acceptatie gebleven in deze tijd van het multipensale cultuurgoed

ga anders lekker een mening geven op je eigen uiterlijk

Origineel geplaatst door omiel
Hmmmm.... over respect gesproken.

Ik dacht nog, laat ik m'n bakkes maar een keer houden, maar inderdaad, de boeren zijn weer het ondergeschoven kindje... Beetje dicrimineren hier :D

Nee hoor mensen, laten we het fijn houden, een beetje zieken is leuk, maar het is wel allemaal voor de lol...

En trouwens, al die zogenaamde politieke correctheid komt me ook m'n neus uit, ik zeg gewoon wat ik denk, en wat een ander er mee doet, dat moet ie zelf weten. Maar goed, dat is weer een andere discussie.

Origineel geplaatst door matt second

waar is respect en/of acceptatie gebleven in deze tijd van het multipensale cultuurgoed
ga anders lekker een mening geven op je eigen uiterlijk

Zo, nauw hier mijn menig. Ik ben echt een lekkere vent en zie er heel goed uit :D
en wat betreft respect/acceptatie. Ach ik respecteer of accepteer zo veel niet. Moet kunnen.
Ik heb trouwens niet gezegt dat die 2 niet muzikaal zijn ofzo hoor. Dat zal best wel.

Re: Twarres stopt!

[Geen Commentaar Mode: on]

Origineel geplaatst door sander
[Geen Commentaar Mode: off]

Zo we kunnen weer :D

"Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules." ;)

@ Sander: Jep! Zeker wel!!

..je nam m'n posts toch niet serieus, hoop ik??? Enne, ik bedoelde dat "Geen Commentaar" voor mezelf... ;)

Back