Twarres stopt!

IS de mentaliteit hier zo bekrompen :confused: :confused: :confused:

OK, 't Is misschien ook niet onmiddellijk mijn stijl, maar dat wil niet zeggen dat dat je ze zo de grond in moet boren. Respect moet er voor iedereen zijn, of het nu de vogeltjesdans is, de 9de van Beethoven, The Wall of Chariots of Fire. Bedenk dat iedere artiest wel z'n fans heeft en dat zulks nieuws voor die mensen toch wel een tegenslag is.

En als je echt een groep niet kan horen of zien ... dan zet je toch gewoon een andere radiopost op, toch :stupid .

Vind het echt flauwe reakties in deze thread :gaap:

:doei:

inderdaad.... Ik vind het respectloos om mij 's ochtends vroeg op de nuchtere maag zo'n draak van een foto voor te schotelen:r

sorry, rat was in reactie op deze post;
Origineel geplaatst door matt second
ik vind de voorgaande posts respectloos
jammer
Ik had niet gezien dat er ook een pagina 2 & 3 waren...:D :okdan:

toch maar even:koffie: dan om wakker te worden:doei:

Okee, iedereen mag doen wat-ie wil en het zou mooi zijn als iedereen kon doen wat-ie wou en gelukkig was, maar ja, ik houd absoluut niet van muziek zoals die van Twarres, dus ik vind het niet erg als zo'n soort band stopt, aangezien er dan dus in ieder geval één minder is die muziek maakt die ik, zelfs al is het maar per ongeluk in een winkelcentrum, onverhoeds te horen kan krijgen.

Nou ja, zo erg is het allemaal niet natuurlijk, dat zal iedereen hier wel vinden, maar een beetje overdrijven om te ouwehoeren kan toch geen kwaad? Wie wordt er nou helemaal gekwetst als iedereen elkaar hier probeert te overtreffen in hekel aan Twarres? Als we ze nou allemaal persoonlijk gingen mailen hoe blij we zijn dat ze eindelijk stoppen, dat zou zielig ende vervelend zijn, maar hier, waar de meesten er hetzelfde over denken, zie ik het probleem niet zo, eigenlijk. Behalve als hier hardcore Twarres-fans rondlopen die zich toch al ontheemd voelden en hun zelfmoordneigingen nu alleen maar versterkt zien door al deze negativiteit... ;) (sorry C :duivels: )

:biertje:

Back