Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Bahamut
tja, waarom 2 x 2 dezelfde synths bij een optreden terwijl ze amper tegelijk te bespelen zijn...
![]()
ik denk gewoon om te showen![]()
meer dan vier?, iemand?
in de TX816 rack zitten 8 volwaardige DX7's (zonder toetsen en controls)
krijg hem over een maandje binnen, dat wordt vet layeren!!Origineel geplaatst door Bahamut
tja, waarom 2 x 2 dezelfde synths bij een optreden terwijl ze amper tegelijk te bespelen zijn...
![]()
ik denk gewoon om te showen![]()
Origineel geplaatst door Grooveron
hij heeft ze voor niets joh is gewoon voor de reclame
Origineel geplaatst door Phase
he das Klaus Schulze, ik dacht er eerst Grooveron in te herkennen, maar zag toen pas dat het KS was !
Ik dacht dat KS soft-synth ging. maar hij is dus ook niet gek. Andromeda en Ion zie ik, of is het een Neuron? met welke speelt ie dubbel dan ? van welke datum is die foto ?
)heb je aan 1 fm part niet genoeg dan? strings speel je er toch niet mee...Origineel geplaatst door Slipperman
overigens, ik zou dan eventueel de TX81Z wel paar keer willen hebben omdat die polyfonie zo laag is en omdat ik zo dus meer parts heb (gewoon module de part)
Origineel geplaatst door Phase
krijgt ie alles voor nop ja? ik dacht dat ie alleen promotie deed voor het gergane Quasimidi
Origineel geplaatst door dekzster
nu mensen met 5 of meer? Wie o wie?, samplers mag eventueel ook.
)
Origineel geplaatst door Grooveron
hij heeft zelfs een speciale promo single gemaakt voor alesis voor de music messe dit jaar.
Zwaar gesponserd joh, (gewoon penis nijd van me![]()
dit is denk ik van het concert wat hij gegeven heeft in duitsland dit jaar (soort van prive concert)