liquidthrust
Onverbloemd
Op dit forum maak ik enkel en alleen verlies. Je kent het. Na 2 maanden nog niet verkocht, plots een geïnteresseerde, dan begint het gepingel weer, en dan verkoop je het maar 100 euro goedkoper omdat je ervan af wil . Ik ben benieuwd of jullie een idee hebben hoeveel verlies jullie hebben gemaakt sinds de hele gekte van kopen en verkopen begonnen is. Dus het vinden naar instrumenten die bij je passen vanaf je eerste instrument.
Ik zit ondertussen ongeveer aan een dikke 5000 euro sinds 2010, en tellende hoogstwaarschijnlijk. Heb effe een lijstje gemaakt aan de hand van mijn verkoopgeschiedenis hier, en Marktplaats, 2dehands.. enz..
Gooi daar nog eens 500 euro aan verzendkosten bovenop.
Fun topic?
Of dikke confronterende ellende?

Ik zit ondertussen ongeveer aan een dikke 5000 euro sinds 2010, en tellende hoogstwaarschijnlijk. Heb effe een lijstje gemaakt aan de hand van mijn verkoopgeschiedenis hier, en Marktplaats, 2dehands.. enz..
Gooi daar nog eens 500 euro aan verzendkosten bovenop.
Fun topic?

Of dikke confronterende ellende?

Dat deed wel even serieus pijn. Voor de rest is het wel te overzien; ik geef wel een hoop geld uit, maar dat is hobbies eigen. Uiteindelijk koop je ook vermaak/plezier en dat is priceless zoals ze zeggen in sommige credit card reclames.
.