heej hallo kunne jullie me helpen met me geluids kaart .....?
ik wordt er een beetje
van ....
ik ben totaal niet in pc land heb er een gekocht omdat het makkelijk zou zijn hebben ze me verteld ....
en je kan ook meer voor minder geld ...
maar in ieder geval ik heb een power pulsar 2 moet een goede geluids kaart zijn en ik heb er nikst op aan te merken
ik werk verder met cubase sl en reason veder nog wat rand ap. maar dat werkt gesmeert
zijn er mensen hier ( vast wel ) die ook een pulsar hebben of er mee gewerkt hebben
en mij het een en ander uitlechen je kan zechen lees het manuel maar me engels is
(nederlands ook )
en anders bij deze te koop power pulsar 2 nieuw in doos hahaha nee just kidding
thanx anny way
staat een klein stukje muziek
ik wordt er een beetje
van ....ik ben totaal niet in pc land heb er een gekocht omdat het makkelijk zou zijn hebben ze me verteld ....
en je kan ook meer voor minder geld ...
maar in ieder geval ik heb een power pulsar 2 moet een goede geluids kaart zijn en ik heb er nikst op aan te merken
ik werk verder met cubase sl en reason veder nog wat rand ap. maar dat werkt gesmeert
zijn er mensen hier ( vast wel ) die ook een pulsar hebben of er mee gewerkt hebben
en mij het een en ander uitlechen je kan zechen lees het manuel maar me engels is
(nederlands ook ) en anders bij deze te koop power pulsar 2 nieuw in doos hahaha nee just kidding
thanx anny way
staat een klein stukje muziek