quifster
Gepokt en gemazeld
Ik doe het nog steeds op een Virus-C, dus ik heb misschien geen recht van spreken.![]()
dan is een ti een geweldige upgrade voor jou!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik doe het nog steeds op een Virus-C, dus ik heb misschien geen recht van spreken.![]()

Ik vind de TI een prachtbak, maar meer kracht/drive zou er wel in mogen zitten. Als je het rauwe geluid van moderne hardware en plugin VA's hoort (System-1, Diva, Serum om er een paar te noemen) dan blijft de Virus daar toch wel een beetje achter. Uiteindelijk wordt dat grotendeels gecompenseerd door de enorme hoeveelheid opties/sound design tools en prima effectensectie maar een TI3 met verbeterde virtuele componenten zou zeker welkom zijn.

Maar goed, ik heb mijn TI2 nog maar een paar maanden en er valt nog genoeg te ontdekken dus op zich vind ik het ook wel even goed zo eigenlijk.
Ik vind de TI een prachtbak, maar meer kracht/drive zou er wel in mogen zitten. Als je het rauwe geluid van moderne hardware en plugin VA's hoort (System-1, Diva, Serum om er een paar te noemen) dan blijft de Virus daar toch wel een beetje achter. Uiteindelijk wordt dat grotendeels gecompenseerd door de enorme hoeveelheid opties/sound design tools en prima effectensectie maar een TI3 met verbeterde virtuele componenten zou zeker welkom zijn.

Er is een Moog poly in de maak. Er gaan al een tijdje geruchten over. Hmmmm een memorymoog

Kwestie van smaak. Ik vind dat rauwe geluid juist niet veel. Echter zou ik de klank van de System 1 en plugins eerder veel "brighter' dan de Virus noemen. Geef mij de Virus nog maar.