Origineel geplaatst door jaimiefanatic
ten eerste heeft mijn muziek kennis en liefde totaal niets te maken met het feit dat ik een leuk loopie tegen kom en daar mee aan de haal ga. En ik hoef me zeker al niet te bewijzen tegenover niemand om aan te tonen dat ik liefde voor muziek heb, de puurheid van vroeger waardeer en of niet te cheesy over moet komen. Het slaat echt net zo nergens op als dat men blijft herhalen dat ik mijzelf vergelijk met sneak enzo. Leren lezen is ook een vak en als je een mening voor jezelf hebt dat je zelf niet wilt sampelen omdat het niet jouw ding is, wil niet zeggen dat het terecht is om anderen te labelen als een non-creatief producer die het allemaal te simpel wil doen. sorry maar ik vind dit gewoon niet gegrond en slecht beargumenteerd.
jaimie loop jezelf nou niet elke keer zo te verdedigen en daardoor op te naaien man! slecht voor je bloeddruk
als *jij* de track goed vindt en er tevreden over bent, dan is dat genoeg..... elke keer op zoek naar bevestiging is alleen maar vermoeiend..de ene vind het wel goed, de andere niet....... uiteindelijk doe je het toch voor jezelf toch??

steken en eens nadenken over wat een onzin ze uitkramen.