put your music

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sinew1958

Je hebt niet veel nodig om mooie muziek te maken.

Attachments

• sitelogo.gif
    sitelogo.gif
    1,4 KB · Bekeken: 93
Re: HTTP 404

Re: HTTP 404

Origineel geplaatst door Zaaz
Hmmm, link doet het niet.

wel op mac os x

Intussen wel weer

Intussen wel weer

De site zal net wel down geweest zijn... Wel een coole site

Origineel geplaatst door Exzit
Grappig maar helaas niet gratis.

Grappig?Hoeveel geld heb je in jouw instrumenten al gestoken en hoeveel ga je er nog tegenaangooien?
Ongeveer 5 euro/maandEen site die veel doet voor de music-hobby'sten,mag een beetje geld kosten vind ik,Trouwens je wilt toch je muziek laten horen aan zoveel mogelijk mensen,dat is toch één van de bedoelingen van muziek maken,voor jouw zelf en voor degene die je muziek appricieren!Daar doe je het tenslotte voor,anders kun je evengoed naar muziek luisteren.

Hm, en kennen jullie deze al :

http://www.garageband.com/

Die site is wel gratis. Alleen, als je zelf een track wilt plaatsen, moet je irritant veel andere nummers reviewen....22 of zoiets (weet ik niet precies, m'n maat houdt zich hiermee bezig....).

En op

http://www.garageband.com/song?|pe1|S8LTM0LdsaSnYFa3amk

(ff die volledige link in je browser kopiëeren...)

kom je bij een track van m'n maat en mij. Er staat dat het van Spalco & Linetrance is, maar die naam was eigenlijk van een ander project....het moet zijn "Special Soundtroopers".....dus.

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Hm, en kennen jullie deze al :

http://www.garageband.com/

Die site is wel gratis. Alleen, als je zelf een track wilt plaatsen, moet je irritant veel andere nummers reviewen....22 of zoiets

Dat is inderdaad een totaal irritant concept, wat leidt tot massa's onzinnige reviews. Ik heb liever een paar gemeende reviews dan een heleboel van lui die wel moeten, omdat ze anders niets kunnen uploaden

Trouwens, ik heb ook een pagina op electronicscene:

http://www.electronicscene.com/kat_yidaki

Origineel geplaatst door sinew1958
Grappig?Hoeveel geld heb je in jouw instrumenten al gestoken en hoeveel ga je er nog tegenaangooien?
Ongeveer 5 euro/maandEen site die veel doet voor de music-hobby'sten,mag een beetje geld kosten vind ik,Trouwens je wilt toch je muziek laten horen aan zoveel mogelijk mensen,dat is toch één van de bedoelingen van muziek maken,voor jouw zelf en voor degene die je muziek appricieren!Daar doe je het tenslotte voor,anders kun je evengoed naar muziek luisteren.

Toevallig met aandelen er in of zo? Dit is me iets teveel verkoop praat.;)
5 euro per maand is nog altijd rond 240 gulden dat vind ik veel te veel voor zo'n gehoste site.
Wat doen ze allemaal voor dat geld? Heeft het zich al bewezen? Wat gebeurt er met je geld als het een flop wordt en men failiet gaat? Krijg je het dan gedeeltelijk terug. Hoeveel leden. Is het wel betrouwbaar etc etc.
MP3.com tot 3 songs nog steeds gratis voor al bestaande leden en vitaminic nog helemaal.
Daarnaast zijn er nog altijd voldoende andere gratis sites op dit gebied.
Op zich ziet de site er professioneel uit alleen jammer dat het alleen electronische muziek is en niet breder.

5 euro per maand is nog altijd rond 240 gulden

...............:confused:

Per jaar!

per 2 jaar...

5 x 2,20 = 11,-

11 x 12 = 132 gulden

Origineel geplaatst door cyan_circle
per 2 jaar...

5 x 2,20 = 11,-

11 x 12 = 132 gulden

Er werden eerder andere cijfers geroepen.
Dit bedoel ik nu. Zzo wazig als de pest.
Wat is het nu per maand?

Origineel geplaatst door sinew1958
Ongeveer 5 euro/maand

wazig ?

Er werden eerder andere cijfers geroepen.
Dit bedoel ik nu. Zzo wazig als de pest.
Wat is het nu per maand?

djiezes...
5 euro per maand!

de enige die constant (foutieve) bedragen loopt te roepen ben je overigens zelf

Hi hi dom ik zie het.8o) 2.20371 is de factor trouwens
Was er blijkbaar niet bij had zitten schatten maar in min gedachte het bedrag verdubbeld.
Komt waarschijnlijk door de iiritatie die ik hier krijg, omdat ik blijkbaar niet mag vinden dat dit duur is.
Nou bij deze ik vind ook 132 gulden nog steeds veel te duur.
Rond de 50 gulden vind ik een normale prijs voor zoiets echt niet meer. het lijkt de horeca wel.
Voordat geld liever een abonnement op interface.

Voordat geld liever een abonnement op interface.

Bwah, dat ballenblad ?
Mag je mijn abo wel overnemen (ga 'm opzeggen...)

Maar ik geef je wel gelijk, 132 guldensch per jaar is niet echt weinig ....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back