DungBeatle
Ouwe rot
We zijn synth-heads.. we hebben GAS (in mindere of meerdere mate).. we zijn verzot op geluiden, lagen geluiden.. en technologie.. veel technologie.
Wat is het in de meeste van ons dat wij redelijk obsessief hiermee bezig zijn, terwijl onze dierbaarsten er geen barst van snappen?
Zijn wij control freaks? Zijn al die knoppen en sliders een alternatief voor het moderne leven, waarbij het leven ons leidt, en niet omgekeerd? Of wouden we allemaal astronaut worden als kind, en zien we onze studio als oplossing voor de frustratie dat we nooit in orbit geraakt zijn? (Heb enkele jaren geleden piloot opleiding gevolgd.. die vliegtuig dashboards hebben toch iets verslavends!)
De psychologie van onze conditie interesseert me.. en jullie inzichten en/of opinies hierover ook.
Wat zit er in ons onderbewuste dat ons zo aandrijft?
Wat is het in de meeste van ons dat wij redelijk obsessief hiermee bezig zijn, terwijl onze dierbaarsten er geen barst van snappen?
Zijn wij control freaks? Zijn al die knoppen en sliders een alternatief voor het moderne leven, waarbij het leven ons leidt, en niet omgekeerd? Of wouden we allemaal astronaut worden als kind, en zien we onze studio als oplossing voor de frustratie dat we nooit in orbit geraakt zijn? (Heb enkele jaren geleden piloot opleiding gevolgd.. die vliegtuig dashboards hebben toch iets verslavends!)
De psychologie van onze conditie interesseert me.. en jullie inzichten en/of opinies hierover ook.
Wat zit er in ons onderbewuste dat ons zo aandrijft?

Muziek maken is een passie waar je blij van wordt en waar alleen gelijkgestemden iets van begrijpen. Probeer maar eens in een gezelschap over synthesizers te praten. Men vind het interessant, maar na 1 minuut gaat het weer over ditjes en datjes
En altijd weer die vraag: "Zou je niet eens wat opruimen van die ZOOI
c.q. wat weg doen?" 
me meer bezig gehouden met reggae en dub.. Maar parallel kwam "de electronische muziek" in beeld en dus ook synths. Maar nooit echt een synth-nerd geweest, ik zie het als een tool. Neemt niet weg dat ik redelijk aan het verzamelijk sloeg eensch. Het is leuk speelgoed.