wilson audio wamm master chronosonic.

Voor dat geld maak ik nummer 71, de master versie, speciaal voor jou Jeroen. Je krijgt er bier bij van merk naar keuze. Je moet die krat wel leeg drinken VOOR de luistertest met A/B verschil tussen Behringer en Mackie monitoren.

Lekker voor het stof al die open gaten. Ben je wekelijks in de weer met de swiffer maxi.

Meh, Wilson Audio, neuroten audio idd., niet echt iets om onderuit gezakt naar te luisteren (te nadrukkelijk mid).
Watt Puppies zijn heel lang wel voor iedere hifi recensent de referentie geweest.

Die er maar 2 , of wacht 6 , heb altijd al eens een surroundsetje voor in de huiskamer gewild

en weer iets dat in dit forum niet hoor :/

Zal ik even zo meteen 50 nieuwe draadjes maken met alle mogelijke Hi-Fi speakers?

Los van het feit dat dit weinig direct met synts/studio te maken heeft en los van de onzin van dat bedrag (ongeacht hoeveel engeltjestranen en eenhoornharen erin verwerkt zijn), wat een abnormaal lelijke bagger. Zou ik qua uiterlijk nog niet eens in mijn schuur willen hebben.

Leuk voor drbij.

en weer iets dat in dit forum niet hoor :/

Zal ik even zo meteen 50 nieuwe draadjes maken met alle mogelijke Hi-Fi speakers?

Als die allemaal boven de half miljoen per stuk zijn mag je dat gerust doen.

Back