Wie verdient z'n geld met muziek? / Wat is je beroep?

voor zover je 't een beroep kunt noemen.......
maar ik ben huisman!

groet

Tom

Op dit moment werk ik part time als magazijnslaaf bij EMI uden! Beetje cd's verplaatsen en inpakken en weer verplaatsen, beh!

Ook werk ik bij studio Paul Francois in Tilburg, waar ik een soort van assistant engineer functie heb. Samen met mijn kameraad doen we daar allerhande opdrachten, opnames, mixen, masteren. Echt de beste leerplek die ik kan krijgen.

Ik hoop in September full time naar school te kunnen, ik heb over een maandje mijn toelatingexamen en dan is het mooi vier jaar onder de pannen en leven van de beurs en lening!

Fokker van bonzai pitbulls. Onze honden gooie hoge ogen op internationale hondententoonstellingen. Onze kleine rakkertjes mogens sinds het ene incident van Rikkert niet meer zonder muilkorf op de tentoonstellingen komen. Maar gelukkig is door een sponsordeal van muilkorfen de schade beperkt gebleven. En we werken er hard aan om het ras tot een volledig officieel ras te laten worden want jammer genoeg kan onze concurrentie het niet velen dat wij vaak met de prijzen er vandoor gaan. (Natuurlijk weten wij van niets.)

Verder zit ik nog in het dagelijkse bestuur van de anti eo jongerendag. Slecht betaalde baan maar zulk dankbaar werk. Over twee weken is er weer een bijeenkomst in cafe De Hemel in Zijtaard trouwens. En daar zullen onze nieuwe T-shirts onthult worden. Met als tekst 'Wat flik je me nou!? Toch niet die EO jongerendag he!?'. Met een visje eronder met een dik kruis erdoor.

En nog een poosje bij de zeehondenopvang in Pieterburen gewerkt. Maar toen ik ineens in een bontjas aan kwam zetten. Tsja, het was 1 April en ze konden niet tegen zulke grapjes zeiden ze. Eigenlijk maar beter ook want van die vis kreeg ik allemaal plekjes op m'n armen en benen wat best wel erg jeukte. En het was helemaal geen zeehondenbont trouwens.

af en toe een pianotje stemmen , en ben altijd in voor een verzetje:L

Origineel geplaatst door fuse
Fokker van bonzai pitbulls. Onze honden gooie hoge ogen op internationale hondententoonstellingen. Onze kleine rakkertjes mogens sinds het ene incident van Rikkert niet meer zonder muilkorf op de tentoonstellingen komen. Maar gelukkig is door een sponsordeal van muilkorfen de schade beperkt gebleven. En we werken er hard aan om het ras tot een volledig officieel ras te laten worden want jammer genoeg kan onze concurrentie het niet velen dat wij vaak met de prijzen er vandoor gaan. (Natuurlijk weten wij van niets.)

Verder zit ik nog in het dagelijkse bestuur van de anti eo jongerendag. Slecht betaalde baan maar zulk dankbaar werk. Over twee weken is er weer een bijeenkomst in cafe De Hemel in Zijtaard trouwens. En daar zullen onze nieuwe T-shirts onthult worden. Met als tekst 'Wat flik je me nou!? Toch niet die EO jongerendag he!?'. Met een visje eronder met een dik kruis erdoor.

En nog een poosje bij de zeehondenopvang in Pieterburen gewerkt. Maar toen ik ineens in een bontjas aan kwam zetten. Tsja, het was 1 April en ze konden niet tegen zulke grapjes zeiden ze. Eigenlijk maar beter ook want van die vis kreeg ik allemaal plekjes op m'n armen en benen wat best wel erg jeukte. En het was helemaal geen zeehondenbont trouwens.

Tjezus Fuse, wat heb je :peukie: of :mega: ?

Origineel geplaatst door Flesje
Betekend dat dat je verhuizer / sjouwer bent? :D

nee:D

Ik verzorg alle reclame voor Nederland Muziek, Electric Audio en Midas Consoles Holland. Deze drie bedrijven zitten in één pand in Almere.

Tevens ben ik free lance als sound designer voor Hartmann (Neuron) en Alesis werkzaam. Er wordt keihard aan de Fusion gewerkt...

Ik heb vroeger platen en CD's gemaakt. Maar mijn ambities liggen nu niet meer in de muziek. Muziek is nu een heerlijke hobby.

Laatst gewijzigd:
Ik ben leraar op een basisschool. Geweldig leuk werk!
Ik was voorheen politieman maar dat heb ik na 8 jaar voor gezien gehouden. Daarnaast ben ik toetsenist in een geweldige rootsrock band uit Utrecht en hoop ik ooit in eigen beheer wat eigen muziek te produceren.

Keep the dream alive!

Voor me brood en gear:
Ben van oorsprong elektromonteur heb dit werk paar jaar gedaan maar heb toen de switch gemaakt
naar de ICT sector. Werk sinds 5 jaar bij een grote onderwijsinstelling in Groningen als systeem / netwerkbeheerder.
Sinds begin van dit jaar alleen nog maar als netwerkbeheerder.

Voor de hobby,
Als bijbaan tijdje in de licht en geluid gewerkt en zelf drive-in gehad. Verder beetje als DJ gehobby'd in kleine discotheken en jeugdhonken e.d. en ben nu sinds 3 jaar bezig in me homestudiootje wat aant freubelen.

Ik ben maar een simpele Java J2EE programmeur bij een groot eindhovens bedrijf die ook medische apparatuur maakt.

Ik werk fulltime als projectleider en monteur van de installatie afdeling bij een audio-licht-video groothandel.

Wij installeren alles op het gebied van licht-geluid en beeld. Vanaf kleine zaaltjes tot de ASTA, Celebration Studio, the Challange, de Tempel enz.
Best leuk werk maar grotendeels blijft het kabelsjorren, pijpenstampen en vonkentrekken met piepende oortjes (Thank god voor op maat gemaakte oordopjes) :biertje:

Zoals velen van ons heb ik vanaf mijn 16e een drive in show gehad. Na mijn 19e ben ik begonnen met draaien als resident DJ in een feestcafe bij ons in de stad (haha, dorp) Na 4 jaar draaien gaf apres-ski mij geen voldoening meer. Eigenlijk geen enkele muzieksoort.

Daarom ben ik begonnen met muziek maken, al mijn spullen verkocht voor studio gear. De laaste tijd wil ik iets doen met LIVE op het podium (laptopje, ableton enz). Ik heb alleen totaal geen idee hoe ik daarmee moet gaan beginnen.
(Advies iemand???)

FF helemaal off topic hoor maar waarom heb ik niet zo'n leuk plaatje en one-liner bij mijn profiel? Ik moet zeker eerst meer sterren verdienen haha!

ict-helpdesker aan de overkant van de autostrade van waar de threadstarter werkt.

qua muziek:
- 1 'alternatieve' groep (isabellableeds.com)
- 1 grunge/rockgroep
- tot voor kort 1 symfonische blackmetalgroep (etherialdawn.be)
- mijn 'industriele-idm?' solo-vehikel feindbild (klik in sig)
- een ander elektronisch solo-'project' !TKRÓKT! (power electronics, niks online)
- en de occasionele samenwerking of dj-set.

niks om van te leven dus wegens allemaal te 'onpopulair' van stijl om op te brengen ;)

Back