en dan nog even zo,n stevige toetseneur.. rod argent die bekent is geworden met al zijn hitjes van de band the zombies.. en onder zijn eigen naam, argent het nummer hold your head op... rod is later in london een keyboard winkel begonnen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en dan nog even zo,n stevige toetseneur.. rod argent die bekent is geworden met al zijn hitjes van de band the zombies..
Van het album Led Zeppelin III (uit 1970) het nummer "Since I've been loving you" (dat ik mooier vind dan "Stairway to Heaven")

Deze plaat heb ik echt helemaal stuk gedraaid... menig zondag na de Planet Rose in Doornroosje op de Vlietberg bij Nijmegen. Afteren bij mij in de garage. Bank buiten, vuur erbij, goeie kop thee en genoeg te blowen 

Waarschijnlijk heeft hij "Off the road" (uit 2002) dan ook niet meer, maar ik zou een berichtje kunnen sturen om het te vragen. Maar ik zag dat ze zo nu en dan ook op eBay te koop staan. Ik hou het even in gaten. Bedankt voor de link!nog wat citaten.. clemens van de ven heeft de cd off the road toen bij mij in de studio opgenomen.. of die nog op voorraad is weet ik niet... de cd,s die daar voor kwamen had hij toen ook al niet meer...
http://www.clemensvandeven.nl/discography.php

"Careful with that axe Eugene" live (Pink Floyd) van het (deels live) album Ummagumma (uit 1969)