en solution altijd goed natuurlijk hoorde standaard bij mijn muzikale opvoeding.. heb gitareur harry hardholt wel eens in mijn studio opgenomen met de clemens van de ven band.. als je die een keer ergens ziet aangekondigd ga dan zeker even kijken..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Live! In Europe" heb ik en daar staat "Walk On Hot Coals" niet op. Maar dat nummer staat wel op enkele andere (live) albums.Shit, jullie zijn me voor.
Ik wilde Rory en precies de walk on hot coals van live in Europe al uploaden want dat is een superuitvoering.
Hij was de eerste waarvan ik een concert live zag in de Edenhal destijds in A'dam.
Zo begon BZN ooit; met rock en zelfs synthesizers

... de Vengaboys met "We're going to Ibiza" 
"Live! In Europe" heb ik en daar staat "Walk On Hot Coals" niet op. Maar dat nummer staat wel op enkele andere (live) albums.
maar nummers als "Hymn" en "Poor Man's Moody Blues" - beiden van het album "Gone to earth" (1977) vind ik bijv. veel mooier.
Zoals bij deze video van "Roadhouse blues" (uit 1970)....Met Jim Morrison (van The Doors) wist je nooit van tevoren wat hij on stage zou gaan doen. Wild, onvoorspelbaar, politie en arrestaties... Dergelijke gigs krijg je tegenwoordig niet meer. Jammer!
Wat jullie vandaag geplaatst hebben wil / moet ik nog bekijken. Een eventuele reactie volgt later...

Prachtig album, love is like a violin vind ik ook erg mooi.
Leuk trouwens dat je BJH heb gepost!
Ik vond de periode in de seventies tot en met eyes of the universe wel hun beste tijd moet ik zeggen.
Dat was nog voor ze huge werden door dat concert in Berlijn.