Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
thomas dolby had in de jaren 80 altijd de beschikking over de creme de la creme op synth gebied.. fairlicht, synclavier.. ppg wave, alle jupiter modellen van roland en ga zo maar door en dat was ook altijd wel te horen ook
erg productief is hij momenteel volgens mij niet meer zo al pakt hij natuurlijk nog wel de nodige moog fests ed mee..
https://youtu.be/pdIiJ4XJFA8
"Gong" zag ik ff geleden al - van blieper - langs komen....van de psychedelische progrock space band gong...

...de band gong heeft verschillende bezettingen gekend..
... en voor wie graag wil weten hoe het precies zit 

Ik wil een cd (misschien 2 cd's) van Monomyth kopen. 
de progrock band finch
Afgelopen weekend was ik op het 909 Festival. Een prachtige dag, mooie line up, maar het eindigde in een enorme mineur toen op slechts enkele meters bij mij vandaan iemand in elkaar zakte, gereanimeerd moest worden, maar het uiteindelijk niet gehaald heeft. Het was een heftige ervaring.
Mooi nummer van The Moody Blues! Past ook helemaal bij dit vreselijke incident.
Ik zou bijna weer muziek van ze gaan spelen / kopen. Maar die bekende nummers van ze trek ik niet (meer).
Oei, da's wel even schrikken dan, kan me voorstellen dat dat nog wel een paar keer door je gedachten gaat in de dagen erna, in ieder geval zou dat bij mij zo zijn.

"Thorm and Thunder" is - naast het album "Song of the Marching Children" - misschien wel het mooiste wat Earth and Fire gemaakt heeft.Nou we dan toch weer bij het mellotron uitkomen nog maar eentje;
Klopt, zonder hem werden het meer saaie pop nummers.Vooral ook dat mellotronspel van Mike Pinder gaf de Moodies z'n kenmerkende sound. Toen hij uit de band was vond ik het een stuk minder in ieder geval.

….