Bloedstollend slechte muziek die verboden zou moeten worden

Alles van Guus Meeuwis, Marco Borsato en vooral Acda en De Munnik en De Dijk. Zit geen piep in maar elke frequentie die er wel in zit moet gedempt worden. :doei:

slechtste muziek ooit.

slechtste muziek ooit.

Hele simpele vraag.
Wat is voor jouw de slechtste plaat ooit.
Wat kan je niet aanhoren en welke zanger
Mag er vandaag nog mee kappen.

Alles is toegestaan.
Zolang het niet uit volendam komt
Want dat is vals spelen.

Groetjes Eduard sarens.

misschien een beetje een "unpopular opinion" draadje, maar ik zou wel eens willen weten aan welk genre/band jullie een absolute hekel hebben en hoezo? }:|}:|

Tja, heb nog nooit op dit topic gereageerd... Ik ben niet zo'n liefhebber van haatzaaien...

Inhoudelijk heb ik wel zo mijn minder leuke ervaringen met bepaalde mensen in de entertainmentbizz. Maar ik zie toch in deze thread wat artiesten voorbij komen die een ervaring hebben, waar ik alleen maar jaloers op kan zijn... :-)

:W

Klopt, gezien het regelmatige verschijnen van nieuwe draadjes van deze strekking en het samenvoegen daarvan leek een duidelijke, universele naam nuttig.

Ah mooi dan hoef ik ook niet meer toe te voegen wat een ongenadig hartgrondige hekel ik aan italo heb, brr

Eigenlijk heb ik nooit een hekel aan een bepaalde genre in de muziek.
Wel heb ik weleens moeite met sommige artiesten, hun teksten of de bijgoochems..

Haten doe ik eigenlijk alleen iemand die mij vervelend behandelt..
Maar soms kan ik zelfs daar begrip voor opbrengen.. :-)

Dit kan niemand toch goed vinden.. :D

Toch was t een hit(je).

Last edited by a moderator:
Klopt, gezien het regelmatige verschijnen van nieuwe draadjes van deze strekking en het samenvoegen daarvan leek een duidelijke, universele naam nuttig.

Het lijkt nu alleen net alsof topicstarter deze titel had bedacht terwijl dat niet zo is.
Insteek was ‘van welk muziek genre gaat je bloed stollen’ (en zou verboden moeten worden)

Nu is het net alsof dit een topic is is voor mensen die muziek haten wat niet zo is.

De titel was grappig en uitnodigend, nu is t meer van dat je hier beter maar weg kan blijven anders ben je een hatert.

Kunnen mijn bijdragen in dit topic dan verwijderd worden? Want ik sta niet achter deze topic titel. :)

Ik haat het dat deze draad bestaat.. en nu weer bovenaanstaat ;{

edit: Bloedstollend is trouwens ook een cliche.. aangezien "bloedstollend mooi" vaak in 1 adem worden genoemd.

Het gaat me verder niet om de content.. maar kan dit niet gewoon de grote "Waar luister je liever niet naar" (oid) draad heten? Dat klinkt stukken vriendelijker.. :)

Laatst gewijzigd:
ja waar gaat mijn bloed allemaal van stollen.
volledige versie ik hoop dat ik genoeg regels heb.
1: alles uit Volendam.
2: kerstmuziek.
3: evangelische muziek.
4: giel belen (ook al kan hij niet zingen). :D
5: het meeste Nederlandstalig muziek.
6: van die oude liedjes die in een nieuw commerciële jasje worden gestoken. :stupid

en nu was ik er wel ongeveer. :D

Back