Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maar eigenlijk zowat al wat draait op mnm en q music: stenen kloten na halve minuut eender wanneer ik die zenders hoor.
Commerciële muziek van nu. Het "volgend" knopje van mijn autoradio, daar is de verf volledig van af.
)

Of anders een sportuitlaatje eronder en wat meer gas geven...hoor je niks. Spotify op mijn telefoon en luister alleen nog maar wat mij kan bekoren. TV precies hetzelfde. Kijk het nog nauwelijks.
Nadeel is wel dat je dan zelf een soort 'filter bubble' creëert en nooit uit je comfort zone komt. Als jezelf af en toe overgeeft aan traditionele, voorgeprogrammeerde media loop je nog wel eens tegen iets verrassends aan. Al blijven dat natuurlijk de hele zeldzame diamantjes in een enorme mesthoop.
Nederlandstalige nummers zoals Circus Custers - Monica , Frank Boeijen - Kronenburgpark, en veel theater liederen zoals o.a. van
) haha enz en ook van die jingles : LIEVER KIP LEVERWORST DAN GEWONE LEVERWORST, IK HOU VAN LEKKER FRIS IK HOU VAN LEKKER ANDERS !!!
Dat is het toppunt van slechte muziek :p