Bloedstollend slechte muziek die verboden zou moeten worden

Bijna goed, ik zou dat 'persoonlijke' weghalen.

Lijkt er op dat je erg nadrukkelijk wil laten merken dat jij je er expliciet van distantieert als mensen een andere mening hebben dan jij. Terwijl het de normaalste zaak van de wereld is dat iedereen anders is.

Ik denk dat je er misschien meer achter zoekt dan er achter zit :D

-edit- Ja, het is een slow day at the office.

-edit2- Deze titel dekt misschien beter de verschillende titels die tot nu toe voorbij zijn gekomen.

Haha, die toevoegingen ook steeds.. :D

Nu krijgen we er weer uitslag van dus.. :dubbel:

T’is moeilijk he om er niet links of rechtsom een draai aan te geven. 8)

Maar dit is wel de beste variant. Op de originele TT na dan. :D

Nog een kleine aanpassing, nu hoop ik alleen wel dat 'ie weer duidelijk genoeg is :D

Ik denk dat ik hier nog tot laat zit vanavond ivm de weersomstandigheden dus suggesties blijven welkom.

Ik heb niks tegen het concept van remakes. Een andere interpretatie van een bestaand nummer. Met een beetje geluk een betere interpretatie. Maar op z'n minst anders, zodat je iets bijdraagt. Een identiek kopietje vind ik wat zonde van de moeite, maar op negeermodus na doet het me niks. Waar ik een hekel aan heb zijn mensen die het echt niet snappen. OK, je wil een trance remix maken van een nummer. Mij niet gelaten, je doet maar. Kan potentieel misschien nog mooi uitdraaien ook. Maar welke Volendammer heeft het keer op keer in zijn hoofd gehaald om de tekst van een oorspronkelijk diep droevig nummer te combineren met een vrolijk kijk-mij-sjansen-op-de-kermis uplifting trance lijntje? Slaat helemaal nergens op.

Ik werd door de chatvrienden op dit juweeltje gewezen:

Nu zal ik de eerste zijn om te erkennen dat ik oud ben en er een generatiekloof zo breed als de Grand Canyon gaapt tussen mijzelf en de hedendaagse schooljeugd maar ... ECHT? Er is genoeg hedendaagse muziek die ik prima kan waarderen, zelfs voor sommige van onze rappende straatschoffies heb ik nog best een zwak maar dit is toch wel van dusdanig bedenkelijk laag allooi dat ik mij zorgen maak over de cognitieve vaardigheden van deze jongedame, laat staan de jongelui die dit ook daadwerkelijk kopen en draaien.

Last edited by a moderator:
En waarom rappen in het surinaams? Ze is zo surinaams als mn joodse oma(god hebbe haar ziel...)

Ik werd door de chatvrienden op dit juweeltje gewezen:
https://www.youtube.com/watch?v=wBgsQXXkNgg

Nu zal ik de eerste zijn om te erkennen dat ik oud ben en er een generatiekloof zo breed als de Grand Canyon gaapt tussen mijzelf en de hedendaagse schooljeugd maar ... ECHT? Er is genoeg hedendaagse muziek die ik prima kan waarderen, zelfs voor sommige van onze rappende straatschoffies heb ik nog best een zwak maar dit is toch wel van dusdanig bedenkelijk laag allooi dat ik mij zorgen maak over de cognitieve vaardigheden van deze jongedame, laat staan de jongelui die dit ook daadwerkelijk kopen en draaien.
Ha ha. Die meid is in een van de late night talk shows op TV geweest laatst. Dat meiske krijgt zoveel hate-mail en andere negativiteit over haar heen dat haar moeder mee is geweest op TV. Maar ze kon wel melden dat het nummer een remake van een befaamde producer zou krijgen maar dan zonder haar zang! Waaaaat??? Dan blijft er niets over. Het lijkt mij overigens sterk dat dit nummer zoveel "hits" krijgt op Youtube. Er is zoveel van dit soort onzin op YT, waarom dit nummer en deze meid louter al die hits?

Enfin, ik spaar Wansmaak. Brandde er vroeger CD's van voor in de auto en bij vrienden. Op 1 staat "De Clown" van Ben Cramer (meezinggehalte is erg hoog) en "Ich bin wie du" van Marianne Rozenberg staat er ook ergens in. En nu deze meid ook. :D

en dan moet ik dat heerschap shittyflute nog even bedanken want dankzij zijn bijdrages is het best wel weer leuk om weer eens te horen

dat zingende taartje.. adelle....

nagenoeg alle reppokleppo mannetjes.. hoe stoerder en koeler hoe erger het is..

dan hebben we natuurlijk deze mega kwal nog..

dit drama stak eind jaren 60 al de kop op.. maar toen kwamen de achties in beeld en toen werden ze eigenlijk nog veel erger

Anderen vinden het prachtig, maar ik krijg galbulten van het werk van Jim Steinman. Die oude nummers van Meat Loaf enzo, vreselijk. Maar het aller- aller- allerergste is deze:

Grappig, ik heb totaal geen probleem met die famkelouise. Er is veeeel ergere tering.
beyonce single ladies bijvoorbeeld - absoluut onuitstaanbaar
rihanna we found love - ik ben gestopt met dj-en door dit nummer. Ik heb er geen woorden voor hoe slecht 't me doet voelen.
Maar eigenlijk zowat al wat draait op mnm en q music: stenen kloten na halve minuut eender wanneer ik die zenders hoor.

Dit mag toch ook wel een eervolle vermelding krijgen in dit topic;

En onder het motto; vroeger was alles beter;

En dit doet me elke keer weer gauw overschakelen naar een andere zender, en soms heb je pech want dan komt er reclame en kom je het weer tegen;

@Willem1958: Het Smurfenlied niet leuk? Het is voor mij een guilty pleasure! Als ik 3 minuten niet naar Pink FLoyd, hard rock of Funk luister dan zet ik het keihard op. En meezingen. En een ruzie met de buren, joh. Hoe zou dat nu komen?

Ach, er is troep, er is humur (Smurfen, de Clown) en er zijn guilty pleasures. Troep = Nederhop etc. 8)

Back