Q&A Wanneer antwoordt Cikira?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Geduld is een lange zaak meiden. ;)

Er wordt nog aan de vertaling gewerkt.
Maar het is een heel openbarend interview geworden.

En ze vond het zelf zo leuk dat ze het ook op haar site wil gaan plaatsen.

Nou, op d'r eigen site (www.cikira.com ...hoezo zoeken?... :z) staan de antwoorden al, zag ik!

http://www.cikira.com/who.html

Hahahaha, valt me erg van d'r mee, gezien de historie van deze Q&A op dit forum... :D

...geen kwoot dus, kijk maar op de pagina. b'tje flauw, wel...

...en eigenlijk had ik gehoopt dat het flauwe man/vrouw discussie verhaaltje nu wel gestopt was.
Ik vind het uiterlijk van Cikira niet meewegen in de hele synth-discussie, en :okdan: dat ze de moeite heeft genomen de vragen te beantwoorden...

Laatst gewijzigd:
haha, bedankt!!

Ik ken dat figuur wel.

Ik zou ook nog willen toevoegen:

Hoe zag je er voor je verbouwing uit? :D

o laat maar, vaag, blijkt ze altijd al een vrouw te zijn geweest.

Leuk om te lezen dat interview. Lijkt me best wel een aardig individu.

Alleen dat ze zegt dat ze niet rijk is, daar twijfel ik sterk aan (ze mag best rijk zijn hoor) als ik zie wat ze allemaal heeft..

Origineel geplaatst door sander
haha, bedankt!!

Ik ken dat figuur wel.

Ik zou ook nog willen toevoegen:

Hoe zag je er voor je verbouwing uit? :D

o laat maar, vaag, blijkt ze altijd al een vrouw te zijn geweest.

Kijk, en dat is nou juist iets wat er alleen maar voor zorgt dat 't langer duurt voor antwoorden te krijgen, of zelfs het interview helemaal afblaast :(.

Origineel geplaatst door Yoozer
Kijk, en dat is nou juist iets wat er alleen maar voor zorgt dat 't langer duurt voor antwoorden te krijgen, of zelfs het interview helemaal afblaast :(.

Eh.. het interview staat zelfs online op haar eigen site.

En ik moet zeggen, wat een AARDIGE meid is ze dat ze zoveel vragen heeft beantwoord, valt ze nu niet alleszins mee jongens ? Het getuigt in mijn ogen van grote klasse. Nu hoop ik alleen nog binnekort eens een muziekje van haar te horen.

Ik stond ook op het punt om een rotopmerking naar sander te maken. Maar denk als ik de reacties nu hier lees dat dit niet nodig is.

Vind het wel jammer dat het nu al op die website staat voordat de vertaling klaar is. Maar jullie zijn ook niet te stoppen he. ;) (Eikels!)

Origineel geplaatst door fuse
Vind het wel jammer dat het nu al op die website staat voordat de vertaling klaar is. Maar jullie zijn ook niet te stoppen he. ;) (Eikels!)

Eh... graag gedaan? :biertje:
Als je 't eerlijk wilt weten vind ik vertalen wat overbodig, maar natuurlijk lovenswaardig! :geslaagd:

Heb je het nodig?

Maar het was iets in de trand van of je ook altijd de vrouwen met snor bij jouw in de buurt met meneer aanspreekt.

My point exactly. ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back