Spongebob Squarepants

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik ben net aan het kijken, alleen klote van die nederlandse vertaling. dat zuigt flink altijd vind ik. vind zowieso de engelse stemmen bij cartoons altijd leuker. een goed voorbeeld is 'eddy murphy' die de stem doet van het ezeltje in de film Shrek. In het nederlands zuigt dat zo he... ik vind de engelse stem van octo (squarepants) ook veel lachwenkender. tevens komen grappen beter tot zijn recht dan in de vertaalde nederlandse versie.. maar goed das weer een heel ander verhaal. :d

Origineel geplaatst door Fatar
ik ben net aan het kijken, alleen klote van die nederlandse vertaling. dat zuigt flink altijd vind ik. vind zowieso de engelse stemmen bij cartoons altijd leuker. een goed voorbeeld is 'eddy murphy' die de stem doet van het ezeltje in de film Shrek. In het nederlands zuigt dat zo he... ik vind de engelse stem van octo (squarepants) ook veel lachwenkender. tevens komen grappen beter tot zijn recht dan in de vertaalde nederlandse versie.. maar goed das weer een heel ander verhaal. :d

de nederlandse Spongebob is veel leuker dan de engelstalige!
"ik ben er klaar voor" klinkt veel beter dan "i'm ready" en hij lacht ook irritanter. alleen Squidward is beter dan Octo.
voor de rest roeleert nederlandse Spongebob de pan uit!

Ik moet toch maar eens gaan kijken naar Spongebob, dacht altijd dat dat een dom tekenfilmpje was. Ik verheug me wel al op het Ren&Stimpy weekend:) Happy,happy,joy,joy:D

spongebob is echt super funny!

haha, en die nederlandse stemmen vind ik ook wel goed geslaagd! Vooral die stem van plankton, geweldig!
Mijn favoriete aflevering is "Jellyfish Jam", echt goed bedacht met Gary als de redder in nood!

Arv

de Nederlandse versie is irritant want die stemmen die KEN IK AL van zo'n beetje elke andere nederlands vertaalde cartoon. hebben we hier dan echt helemaal goed goeie voice actors?

maar de grappen zijn zo leuk dat het geen flikker uitmaakt in welke taal je hem ziet :P

..vind zowieso de engelse stemmen bij cartoons altijd leuker..

Mee eens, behalve:
-Walt Disney's Robin Hood: roeleert in het Nederlands!! Engels is slecht!!
-Dexter's Lab is óók in 't Nederlands te pruimen.

affijn...

oke, oke, ik heb gister zitten kijken en vind nog steeds de nederlandse stemmen ruk. alleen de stem van die zeester (kan ff niet op de naam komen) vind ik wel lache in het nederlands. die past wel goed. toch heb ik me kostelijk vermaakt wel hoor. heerlijk. een heel weekend ren en stimpy had ik nog lekkerder gevonden trouwens :D

oke, oke, ik heb gister zitten kijken en vind nog steeds de nederlandse stemmen ruk. alleen de stem van die zeester (kan ff niet op de naam komen) vind ik wel lache in het nederlands. die past wel goed. toch heb ik me kostelijk vermaakt wel hoor. heerlijk. een heel weekend ren en stimpy had ik nog lekkerder gevonden trouwens :D

Dat is al geweest geloof ik.

PS. Leeuwenkoning >> Lion King

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back