het is weer gekke zondag...

bliepertronic

Vintage kloon
in de ban
je weet wel zo,n zondag dat je een aardige memorabele zaterdagnacht achter de rug hebt en eigenlijk nog steeds niet kan slapen.....
tijd voor een nieuwe rubriek dus...
en dat is een zeer lastige.. het is een combinatie van een aantal voorafgegaande topics.hier het gaat er om dat je nummers moet plaatsen, die je raken, die pakkend zijn, en eigenlijk totaal niet kunnen of fout zijn.en die je zelf ook nog gemaakt had kunnen hebben op zo,n gekke zondag. met een behringer model d kloon...

ik trap maar gelijk af met een project van ene ad visser die het meeste in heeft laten spelen door rick van der linden. en een zangeres gestrikt had die zo uit een wim t schippers show weggelopen had kunnen zijn.... al met al vind ik het geen vekeerde deun..

en een zanger die opeens in de jaren 70 met een repuratie als beroepsdroogkloot met een stem waarmee je zelfs de goudvis mee in slaap zou kunnen krijgen. nooit zanglessen heeft hoeven nemenn en teksten die daar geheel bij aansloten er bij uitgaapte geheel muzikaal voorzien door niemand minder dan jantje vos.. de piano stemmer uit de vel wim t schippers serie,s...

Helemaal fout en tegelijk ook een pakkende deun en wel geniaal bedacht ook door de afwisseling van het hoge meisjesstemmetje en die gozer z'n zware stem wat het een geinig effekt geeft;

Nog een nummer wat meteen in je kop zit en eigenlijk behoorlijk fout wat mij betreft

En fouter dan dit kan het eigenlijk niet zijn

De Lawineboys met...

Back