Nieuwe Track: Dianne Brand - Automated Cataclysm

SynTheSister

Gereactiveerd actief
Na een pauze van 5 maanden toch weer eens iets af en dus een mooi excuus om weer eens in te loggen.

De track was al weken geleden af maar ik had geen zin om ook nog een filmpje te maken.
Vandaag toch maar een oud filmpje hergebruikt en opgelapt.
Waar doe ik het eigenlijk nog voor? :gaap:

Last edited by a moderator:
Heel erg mooi Dianne, fijn om nog eens iets van een vrouwelijke producer te horen. Mijn vriendin en ik hebben ervan genoten. Fijn dat je terug bent en terug muziek maakt Hou je goed ! :)

Er zijn inderdaad weinig tot geen dames op het forum die regelmatig iets posten.

Laat staan dames die ocharme weinig tot geen feedback krijgen :erm:

Daarom :

**BUMP**

:eureka:

Hey Dianne, nog een track! Ik heb behalve de track die ik net geluisterd heb nog niet eerder dingen van jou gehoord (ik ben pas net op dit forum actief). Maar je hebt definitely een heel eigen sound! En dat is knap, dat moet je koesteren en verder perfectioneren, doorgaan dus!

Lekker! Mooie sfeer!!

Heerlijke muziek. Helemaal fan van je sound, heb me gelijk maar geabonneerd op je kanaal. Deze track doet me ook denken aan Enigma, wat ik ook echt toffe muziek vind.

Hi Sinister,

ik had vanmiddag zin om wat mastering skills te trainen dus maar jouw track gekozen.
De kwalitet is niet top omdat ik de track via youtube heb gedownload en geconvert naar mp3 .
Dacht misschien vind je het leuk om mijn gemasterde versie van jouw track zelf ook tehoren.
Leuke track overigens!
Benieuwd of je het verschil kan horen.
Deze heeft iig wat meer low end punch :dj:
Remasterd version:Bekijk bijlage master 3.mp3:mega:
Groetjes, just a dude.:doei:

Back