Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door sander
pfffffffffffffffff oud nieuws. Ik had dat hier een maand geleden al vermeld in dat MTV Kraftwerk topic.
Zo eens effe gratis kaartjes regelen![]()

Origineel geplaatst door koediman
(...) 4 laptoppies op het podium interesseren me niet zo... ook ben ik niet echt gecharmeerd van dat 4 to the floor dansbare gedoe waarmee ze tegenwoordig bezig zijn... hun laatste plaat werd daardoor ook al onuitstaanbaar voor me

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Ik ga ook..................maar als de show net zo geweldig ( niet ) is als die tour de france shit......dan wurg ik een paar duitsers

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Waarom nemen mensen de tijd om te melden dat ze niet komen? Who cares!

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Uhm.. ben ik nou de enige die die laatste CD best wel goed vindt? Het is geen meesterwerk... maar ik houd wel van dat minimalistische electronische gepingel![]()
Origineel geplaatst door Arv
Waarom nemen mensen de tijd om te melden dat ze WEL komen? Who cares!

Origineel geplaatst door DJ @tiq
Goh toch nog een reactie!
dit is toch het Synthforum??
HALLO ALLEMAAL KRAFTWERK!!
(of is dit FOK??)![]()

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Uhm.. ben ik nou de enige die die laatste CD best wel goed vindt? Het is geen meesterwerk... maar ik houd wel van dat minimalistische electronische gepingel![]()
Origineel geplaatst door mikanik
Ja, je hebt helemaal gelijk, maar ik sluit me aan bij dob. Ik moet wel gaan. Ben ook naar Parijs geweest om Kraftwerk te zien en horen. Ik vond het toch wel leuk! Ik hoop dat ze als afsluitng van hun tour in Dusseldorf spelen....

Origineel geplaatst door Orabidoo
Cooool, dat in Parijs!!! Ben je Jean Michel nog tegengekomen!!!!!????![]()
En mee eens, ze moeten nog eens een mega concert geven in Dusseldorf.
Ik ga zeker naar Amsterdam!!! Ik wilde eerst naar Brussel toe gaan omdat ik nog niet zeker wist of ze in Nederland kwamen. Ik ben in ieder geval klaar zaterdag om een ticket te kopen. Kan het bij het postkantoor, of moet je bellen? volgens Pepsi stage website is bellen mogelijk.
Dit wordt m'n eerste Kraftwerk concert!![]()
Origineel geplaatst door Sly Dog
Ik vind Kraftwerk's nieuwe cd goed en ga ook zeker naar het concert!![]()
Origineel geplaatst door Orabidoo
even off-topic maar check ook die nieuwe cd van ex-Kraftwerk member Karl Bartos, "Communications"!! Die is goooooeeeed!!!!!![]()
Origineel geplaatst door edfx
Het schijnt dat het concert in Brussel al uitverkocht is...