Kraftwerk Komt naar Nederland 29 Maart 2004

Origineel geplaatst door sander
pfffffffffffffffff oud nieuws. Ik had dat hier een maand geleden al vermeld in dat MTV Kraftwerk topic.
Zo eens effe gratis kaartjes regelen :)

Wat ben je toch een zeikerd. Als ik het me goed herinner "mochten" we er niets over zeggen; alles "under ops". :frons:

Die gratis kaartjes zijn wel een goed idee! ;)

Ik ben van de partij!

Origineel geplaatst door koediman
(...) 4 laptoppies op het podium interesseren me niet zo... ook ben ik niet echt gecharmeerd van dat 4 to the floor dansbare gedoe waarmee ze tegenwoordig bezig zijn... hun laatste plaat werd daardoor ook al onuitstaanbaar voor me

Waarom nemen mensen de tijd om te melden dat ze niet komen? Who cares! Gezeik over laptopjes en dansbaar gedoe. Ik heb ze live gezien in 1991 in Utrecht. Hun lichtshow met TL-balken, de 4 beeldschermen en hun gigantische consoles... ook toen stonden ze maar gewoon stijfjes op het podium. Maar de show was er absoluut niet minder om! Volgens mij is die show alleen maar mooier geworden! :) :) :)

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Ik ga ook..................maar als de show net zo geweldig ( niet ) is als die tour de france shit......dan wurg ik een paar duitsers

Uhm.. ben ik nou de enige die die laatste CD best wel goed vindt? Het is geen meesterwerk... maar ik houd wel van dat minimalistische electronische gepingel :geslaagd:

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Waarom nemen mensen de tijd om te melden dat ze niet komen? Who cares!

Waarom nemen mensen de tijd om te melden dat ze WEL komen? Who cares!

:D

Arv

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Uhm.. ben ik nou de enige die die laatste CD best wel goed vindt? Het is geen meesterwerk... maar ik houd wel van dat minimalistische electronische gepingel :geslaagd:

Nee hoor. Ik vind hem erg goed. Ik vind dat ze heel trouw zijn gebleven aan zichzelf. Alleen het hoofd-melodietje van La Forme vind ik een beetje knullig. Verder een mooi nummer. En ik moest even wennen aan 15 minuten Tour de France 2003. Toen ik bij de eerste keer luisteren hoorde Chrono eigenlijk gewoon Tour de France 2003 was, was ik even bang dat die hele CD daarmee vol stond.
Verder is hij goed. Vitamin en Electro kardiogramm zijn toppers. :halleluja

Origineel geplaatst door Arv
Waarom nemen mensen de tijd om te melden dat ze WEL komen? Who cares!

Hmm... je hebt gelijk. :erm:

Origineel geplaatst door DJ @tiq
Goh toch nog een reactie!

dit is toch het Synthforum??

HALLO ALLEMAAL KRAFTWERK!!

(of is dit FOK??) :Z

noui als het nog zo slecht is als op de MTV Va hoef ik er niet zo nodig naartoe.
En daarbij: als je van synths houd hoef je nog niet van kraftwerk te houden :Z

Origineel geplaatst door Kat Yidaki

precies - ik vind die nieuwe cd 1000 % 2003 klinken - die snares, die klinische hihats, die mooie analoge (en toch niet) sounds...heerlijk

Origineel geplaatst door mikanik
Ja, je hebt helemaal gelijk, maar ik sluit me aan bij dob. Ik moet wel gaan. Ben ook naar Parijs geweest om Kraftwerk te zien en horen. Ik vond het toch wel leuk! Ik hoop dat ze als afsluitng van hun tour in Dusseldorf spelen....

Cooool, dat in Parijs!!! Ben je Jean Michel nog tegengekomen!!!!!???? :) :halleluja
En mee eens, ze moeten nog eens een mega concert geven in Dusseldorf.

Ik ga zeker naar Amsterdam!!! Ik wilde eerst naar Brussel toe gaan omdat ik nog niet zeker wist of ze in Nederland kwamen. Ik ben in ieder geval klaar zaterdag om een ticket te kopen. Kan het bij het postkantoor, of moet je bellen? volgens Pepsi stage website is bellen mogelijk.

Dit wordt m'n eerste Kraftwerk concert! :D

Origineel geplaatst door Orabidoo
Cooool, dat in Parijs!!! Ben je Jean Michel nog tegengekomen!!!!!???? :) :halleluja
En mee eens, ze moeten nog eens een mega concert geven in Dusseldorf.

Ik ga zeker naar Amsterdam!!! Ik wilde eerst naar Brussel toe gaan omdat ik nog niet zeker wist of ze in Nederland kwamen. Ik ben in ieder geval klaar zaterdag om een ticket te kopen. Kan het bij het postkantoor, of moet je bellen? volgens Pepsi stage website is bellen mogelijk.

Dit wordt m'n eerste Kraftwerk concert! :D

ja ik was er ook in parijs - ben ook jarre tegengekomen
Bij de uitgang van de metro, vroeg me in gebroken engels of ik nog geld had (wilde zeker ook naar het concert)

Jean Michel Jarre die om geld vroeg? Yeah right! Ik zou hem gelijk EUR100 geeven, krijg het vast wel een keer terug. Die man en heel zij familie waren al tijden zeeeer bemiddeld ahum.
Ik heb hem niet gezien, ook niet op gelet. Ik heb niet zo'n celebrity zintuig.
Jullie moeten snel zijn zaterdag, ik heb al wat mensen gebeld die het nog niet wisten, maar wel graag naar Kraftwerk willen.

even off-topic maar check ook die nieuwe cd van ex-Kraftwerk member Karl Bartos, "Communications"!! Die is goooooeeeed!!!!! :okdan:

Origineel geplaatst door Orabidoo
even off-topic maar check ook die nieuwe cd van ex-Kraftwerk member Karl Bartos, "Communications"!! Die is goooooeeeed!!!!! :okdan:

"right said fred 2"

Het schijnt dat het concert in Brussel al uitverkocht is...

Origineel geplaatst door edfx
Het schijnt dat het concert in Brussel al uitverkocht is...

Jemig! Nou, dan ga ik maar vroeg opstaan zaterdag (ik neem aan anderen ook)! ;)

De nieuwste cd van Kraftwerk is een cd waarvan de huidige dance-generatie heeeeeel veel van kan leren wat betreft arrangement, opname- en mixtechniek. Het viel me pas op hoe clean Tour de France eigenlijk klinkt, een niveau dat ik bij de gemiddelde techno-cd nog niet tegen kom. En Kraftwerk blijft gewoon Kraftwerk, met een geheel eigen klank, dus van 'een nieuw kunstje flikken' is niet echt sprake vind ik. Ze hebben zich al lang geleden bewezen en tegenwoordig is er al zoveel electronische muziek dat je niet nog een tweede keer pionier kunt zijn op dat gebied.

Yes, ik heb m'n kaartjes al binnen :D :D :D :D

Nu alleen nog 4 maanden wachten ;{ ;{ ;{ ;{

Nou ja, dan maar een CD'tje opzetten.

Back