Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door edfx
Het schijnt dat het concert in Brussel al uitverkocht is...

Origineel geplaatst door dob
Niet te geloven!!
Ik bel een vriend van mij op zo van "hey ga je mee, er zijn nog kaarten" hij zegt "ja is goed" ikke nog iemand opgebeld, die wilde niet mee, okay... ikke geklikt.... en wat denk je....
precies net te laat. Niet te geloven. Toen ik de site opende waren er wel nog kaarten.
Ik ga een pilsje pakken.

Origineel geplaatst door Hover
De geplande playlist voor Tour 2004 zou de volgende nummers moeten omvatten:
- PROLOGUE
- TOUR DE FRANCE ETAPE 1
- TOUR DE FRANCE ETAPE 2
- TOUR DE FRANCE ETAPE 3
- CHRONO
- VITAMIN
- AERO DYNAMIK
- TITANIUM
- ELEKTRO KARDIOGRAMM
- LA FORME
- REGENERATION
- TOUR DE FRANCE

Maar... hoe kom jij aan zoveel vrienden die van Kraftwerk houden?Origineel geplaatst door mikanik
Check! Ik heb ze. 9 kaartjes voor al mijn vrienden. Nu kan het zeuren beginnen, ze moeten de kaartjes natuurlijk wel betalen.

Niet erg interessant om gewoon het hele album te gaan spelen. Dat gebeurt ook vast niet.Origineel geplaatst door Hover
De geplande playlist voor Tour 2004 zou de volgende nummers moeten omvatten:
- PROLOGUE
- TOUR DE FRANCE ETAPE 1
- TOUR DE FRANCE ETAPE 2
- TOUR DE FRANCE ETAPE 3
- CHRONO
- VITAMIN
- AERO DYNAMIK
- TITANIUM
- ELEKTRO KARDIOGRAMM
- LA FORME
- REGENERATION
- TOUR DE FRANCE
Origineel geplaatst door thijs_ganger
Check! Ik heb ze. 08:45 opgestaan - 09:00 op het postkantoor... gaat die ticketservice pas om 10:00 uur open! Maar een uurtje extra wachten is na al die jaren niet erg hoor. (Ik zag ze eerder in 1991 in Utrecht - The Mix Tour)
Maar... hoe kom jij aan zoveel vrienden die van Kraftwerk houden?![]()
Ik geloof dat ik het jammer vind. Heineken Music Hall is goed voor 5500 plaatsen tegenover 2000 voor Pepsi Stage. Het moet nog groter worder natuurlijk [cynisch].Origineel geplaatst door Wirehead
Het concert is verplaatst naar de grotere Heineken Music Hall. (...)