Kraftwerk Komt naar Nederland 29 Maart 2004

heineken bier en pepsi cola zijn allebei niet te zuipen... het feit dat steeds meer zalen zich door de commercie laten verkrachten heeft mij al menigmaal over de nek doen gaan... de melkweg is toch ook niet meer wat het geweest is sinds die pepsi max zaal erbij zit... nighttown is sinds de sponsoring een grote vinger in de pap heeft ook naar de kloten...
heeft iemand weleens geprobeerd een bitter lemon te drinken bij een van deze zalen?... echt lachen hoor... alsof je het spul wat in die gele zuurbal snoepjes zit met spa krijgt aangelengd... en dat voor maar 3,25 ofzo!

ach... ik wordt gewoon een ouwe lul... ik zou bijna alsnog naar kraftwerk gaan :D

Origineel geplaatst door koediman
ach... ik wordt gewoon een ouwe lul... ik zou bijna alsnog naar kraftwerk gaan :D

Ik ga ook naar Kraftwerk.
Ik ben dus ook een ouwe lul.. ;{

sorry... het is zeker niet m'n bedoeling alle kraftwerkgangers te beledigen... ik sprak puur voor mezelf! ;)

ik denk trouwens niet dat er veel lui van rond de twintig en jonger zullen wezen, maar zoals koot en bie al eens prima duidelijk gemaakt hebben; ouwe lullen zijn er van elke leeftijd.

Oh, ben niet beledigd hoor, ik heb een zeer groot (volgens sommigen te groot...) gevoel voor humor *D

Ben ondertussen toch wel een beetje benieuwd hoeveel forum leden/lezers naar Kraftwerk toe gaan....

Origineel geplaatst door High deciBel
Oh, ben niet beledigd hoor, ik heb een zeer groot (volgens sommigen te groot...) gevoel voor humor *D

Ben ondertussen toch wel een beetje benieuwd hoeveel forum leden/lezers naar Kraftwerk toe gaan....

Ikke:peukie:

Ik weet het nog niet of ik kan gaan.

Ik vond het optreden op MTV geweldig gedaan.
visueel als muzikaal.

Weten jullie of ze bij de visueele show hulp krijgen van een een of het ander ?

zijn er nog kaarten???? kan op ticketservice niets reserveren.... lijkt mij niet dat de musichall nu al vol zit....
na ja. rij straks ook nog wel ff langs postkantoor
\

voor de liefhebbers van het MTV optreden...

15 maart 2004 komt Aero Dynamik op single uit, met diverse remixes !

als je een heel klein tipje van de sluier wilt horen, ga dan naar www.kraftwerk.com en ga naar "konzert",
daar hoor je een heel klein stukje hoe het "anders" gaat klinken.

had ik al gezegd dat ik naar Brussel en naar Amsterdam ga ? :)

:halleluja :okdan:

mzl
krafty808

Ik kom ook!

Vorig jaar heb ik ze nog in Parijs gezien.... en ik ben ook deze keer weer van de partij !!!

Aan de ene kant wel jammer dat ze nu in de HMH komen.... had de Pepsi stage toch leuker (lees intiemer) gevonden ..... anyway... mag de pret niet drukken...

Laterzzzz

CP

Eeey gasten! Dan zien wij allemaal elkaar!!! Beter! :okdan:

Daarna nog ff gezellig een biertje grijpen? :biertje:

(oh wacht, Heineken Music Hall! :dubbel: mmm, is alleen niet te zuipen... ;) )

Back