Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door C-Code
En Johnny ik denk juist wel dat als er twee aparte vakjes zijn Hardware (PC) & Hardware (Apple) (en hetzelfde voor software) dat je twee groepen tevreden stelt. Als mensen dan goed nieuws willen lezen over apple software gaan ze naar apple toe, en als ze dat voor een pc willen........gaan ze naar pc toe. Geef zoiets gewoon eens een kans en kijk of het werkt !
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Tot nu toe kijk ik met belangstelling naar posts die over beide besturingsystemen gaan. Niks mis mee, want zo zien mac gebruikers hoe pc gebruikers werken en andersom. Een mooie kennismaking voor beide kanten lijkt me.
Kijk! Dit bedoel ik!Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Argh, en als mensen iets voor een mpc of atari willen gaan ze weer naar dat hoekje? Kom op zeg. Zo kun je alles tot in atomen opsplitsen. Als je dan toch alles zo letterlijk wil scheiden, zet dan een eigen forum op. Tot nu toe kijk ik met belangstelling naar posts die over beide besturingsystemen gaan. Niks mis mee, want zo zien mac gebruikers hoe pc gebruikers werken en andersom. Een mooie kennismaking voor beide kanten lijkt me.
---
voor dat ik neergeknald wordt zal ik er maar bij vermelden dat ik wacht op een powerbook g5 welke ik met plezier zal uitpluizen. Maar zelfs dan hoop ik dat er niet overal scheidingslijnen komen tussen wie wat en waar mag zien en reageren.
En Johnny ik denk juist wel dat als er twee aparte vakjes zijn Hardware (PC) & Hardware (Apple) (en hetzelfde voor software) dat je twee groepen tevreden stelt. Als mensen dan goed nieuws willen lezen over apple software gaan ze naar apple toe, en als ze dat voor een pc willen........gaan ze naar pc toe. Geef zoiets gewoon eens een kans en kijk of het werkt !

Origineel geplaatst door bambamstudio
maar wat vinden we eigenlijk van AMD ten opzicht van intel?
, enkel spijtig dat ze hun multipliers tegenwoordig locken 
Voor mij heeft deze discussie hier ook afgedaan...........plus fuse.......je kunt wel over fatsoen praten, maar dat geld net zo goed voor mensen die threads op starten met maar 1 reden (en die mag je zelf invullen)...........het heeft iets met kinderachtig gebrabbel te maken !