apple snobbisme

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nou ja, na een paar posts zat ik al te wachten op slotjes.

Maar vind wel dat hier een boel zinnige dingen gezegd zijn. Toch? :)

Origineel geplaatst door C-Code
En Johnny ik denk juist wel dat als er twee aparte vakjes zijn Hardware (PC) & Hardware (Apple) (en hetzelfde voor software) dat je twee groepen tevreden stelt. Als mensen dan goed nieuws willen lezen over apple software gaan ze naar apple toe, en als ze dat voor een pc willen........gaan ze naar pc toe. Geef zoiets gewoon eens een kans en kijk of het werkt !

Argh, en als mensen iets voor een mpc of atari willen gaan ze weer naar dat hoekje? Kom op zeg. Zo kun je alles tot in atomen opsplitsen. Als je dan toch alles zo letterlijk wil scheiden, zet dan een eigen forum op. Tot nu toe kijk ik met belangstelling naar posts die over beide besturingsystemen gaan. Niks mis mee, want zo zien mac gebruikers hoe pc gebruikers werken en andersom. Een mooie kennismaking voor beide kanten lijkt me.

---
voor dat ik neergeknald wordt zal ik er maar bij vermelden dat ik wacht op een powerbook g5 welke ik met plezier zal uitpluizen. Maar zelfs dan hoop ik dat er niet overal scheidingslijnen komen tussen wie wat en waar mag zien en reageren.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Tot nu toe kijk ik met belangstelling naar posts die over beide besturingsystemen gaan. Niks mis mee, want zo zien mac gebruikers hoe pc gebruikers werken en andersom. Een mooie kennismaking voor beide kanten lijkt me.

Ja Great Muffin..........een kennismaking die meestal op VS uitloopt........in plaats van normale discussies.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Argh, en als mensen iets voor een mpc of atari willen gaan ze weer naar dat hoekje? Kom op zeg. Zo kun je alles tot in atomen opsplitsen. Als je dan toch alles zo letterlijk wil scheiden, zet dan een eigen forum op. Tot nu toe kijk ik met belangstelling naar posts die over beide besturingsystemen gaan. Niks mis mee, want zo zien mac gebruikers hoe pc gebruikers werken en andersom. Een mooie kennismaking voor beide kanten lijkt me.

---
voor dat ik neergeknald wordt zal ik er maar bij vermelden dat ik wacht op een powerbook g5 welke ik met plezier zal uitpluizen. Maar zelfs dan hoop ik dat er niet overal scheidingslijnen komen tussen wie wat en waar mag zien en reageren.
Kijk! Dit bedoel ik!

Ik heb overgins niet voor niets deze thread opgelaten en alleen maar een icoontje geposts.. Er wordt zeker iets zinnigs gezegd hier, maar toch proberen sommige mensen er weer een VS van te maken..

En Johnny ik denk juist wel dat als er twee aparte vakjes zijn Hardware (PC) & Hardware (Apple) (en hetzelfde voor software) dat je twee groepen tevreden stelt. Als mensen dan goed nieuws willen lezen over apple software gaan ze naar apple toe, en als ze dat voor een pc willen........gaan ze naar pc toe. Geef zoiets gewoon eens een kans en kijk of het werkt !

Helemaal mee eens!!!

PS: And just for the record... APPLE RULES!!!

ik wil graag even als kanttekening plaatsen dat synth hardware en synth software hun eigen "hoekjes" hebben.

En dat er derhalve nooooooooit vergelijkingen tussen hard- en software worden getrokken op dit forum }:|

Let op: nu volgt een lid- bericht, geen mod bericht!

Dit is een synthforum, geen pc/apple whatever forum daar is tweakers toch voor

Hihi, dankzij David aan het www.macfreak.nl adres gekomen.

Als dat geen applesnobs zijn dan weet ik het niet meer.
Daar is het zelfs zo erg dat het grappig is.

Vooral de colums bulken uit van het fanatisme.

Zal ik daar eens wat gaan posten? :duivels:

Ach ja voor sommige mensen is het moeilijk te verwerken om de waarheid te lezen,
dan maar grapjes er over maken dan smaakt de bittere pil iets minder bitter. :D

Weet jij zelf wel welke kleur pil jij geslikt hebt?

De rode of de blauwe?=)

Ondertussen lopen de mac<vul zelf maar een scheldwoord in> gewoon door te zieken.
Getuige een ander draadje van niet nadere orde.

Hoe vaak wordt er voor PC geneuzel wel niet voor gathering of tweakers verwezen?

Gaat dan henen naar bijv een macfreak. Ik ben daar ook fijn aan't keuvelen geslagen en het zijn best wel aardige mensen.
Wat ik hier nu niet van iedereen durf te beweren.

Discussies vind ik niet erg, maar het constante trollen en niet naar mods luisteren vind ik niet bepaald getuigen van enige fatsoensnormen. En dan zijn ze al heel coulant.

Voor mij heeft deze discussie hier ook afgedaan...........plus fuse.......je kunt wel over fatsoen praten, maar dat geld net zo goed voor mensen die threads op starten met maar 1 reden (en die mag je zelf invullen)...........het heeft iets met kinderachtig gebrabbel te maken !

Ok waarom nemen we een pc
-Goedkoper
-Makkelijker software uitwisselen (warez)
-Lekker instaleren, gewoon ok of enter rammen

Waarom een MAC?
-Sexy machines
-Minder last van virussen wormen gehackt worden etc
-En mischien omdat iedereen op de tv een mac heeft

En linux maakt lekkere stappen met muzieksoftware
Lang leve de opensource ipv die schijt updates kopen iedere keer

Ik heb vroeger wel in de Amiga scene een beetje gezeten en qua arrogantie scoorden Amiga gebruikers toch wel erg hoog. Nog veel hoger dan de gemiddelde Apple gebruiker.

Op een Amiga kon je zowel, Atari emulatie draaien, Apple emulatie, PC emulatie, en C64 emulatie en natuurlijk Amiga OS zelf. En dat eventueel allemaal tegelijk in multitasking, terwijl je aan het downloaden was, protracker draaide, warez op disk aan het zetten was etc. :D

Zeer kewle scene had die Amiga, volgens mij wordt je vanzelf een beetje raar als je een 'scene' instapt.

Nee, die Amiga gasten, die waren pas echt erg. (wel lachen trouwens)

Ja maar Amiga gebruikers hadden dan ook daadwerkelijk gelijk!! Althans, de eerste paar jaar van het bestaan wel. Echt een wondermachine was dat.

Origineel geplaatst door bambamstudio
maar wat vinden we eigenlijk van AMD ten opzicht van intel?

AMD is gewoon goed(koop) ;) , enkel spijtig dat ze hun multipliers tegenwoordig locken }:|

Voor mij heeft deze discussie hier ook afgedaan...........plus fuse.......je kunt wel over fatsoen praten, maar dat geld net zo goed voor mensen die threads op starten met maar 1 reden (en die mag je zelf invullen)...........het heeft iets met kinderachtig gebrabbel te maken !

<hier stond een scheldkannonade van hier tot tokio, netjes gedeleted>

Maar ehm valt nog mee dat er niet gescholden via PB's is geworden want dat deden we vroeger altijd.

Maar denk dat je nog wel moeite hebt met reakties te geven. Heb even gekeken wat je zoal in de tijd hebt gereageerd en niet alles werd door jouw even tactisch gebracht.
Dat je het niet eens kon worden met je PC en wel met je Mac is supertof voor jouw maar niet iedereen deelt jouw ervaringen. Misschien ben je soms gewoon bot, maar ik denk niet dat je een apple snob bent want die kenmerken zich door het konstante kleinerende woordgebruik over PC's, microsoft en aanverwante zaken. Het bord voor je kop syndroom zullen we maar zeggen.

WOW, 't 'begint' te lijken op een analoog vs. digitaal discussie hier! :D

Enfin, tegen de tijd dat ik een computer ga gebruiken in mijn studioootje, ga ik wel kijken wat het "beste" is in z'n prijsklasse en mogelijkheden.
Of dat dan een PC of een MAC wordt, zal me eigenlijk een worst wezen.

Succes verder. :biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back