Vandaag officieel in de lucht: www.gearjunkies.com

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Chinetti
Prima site, ziet er veelbelovend uit!
Is het geoorloofd om suggesties te doen, ook al zullen ze meer werk omvatten?

natuurlijk, graag zelfs!
Gebruik daarvoor de feedback button op de site.

Dan komt het bij de juiste persoon(en) terecht.

En thanx voor de post op www.electroalliance.net !

Origineel geplaatst door BananaWorld
Ziet er goed uit.

Ik heb trouwens sterk het gevoel dat er weer een on-line shop aan zit te komen.

dan voel je het toch mis :)

Een gearjunkies shop zal er niet komen, das niet de doelstelling van de site.

Origineel geplaatst door bikkel
OK. Doen jullie alleen synths die nog te koop zijn of ook vintage e.d.?

Voor vitage zijn wel ideeen, maar de database van gear van nu is nog niet eens compleer :)
dus vintage komt er wel, maar geduld.
Dit kan nog wel een jaar duren.

maar stiekem zetten we er wel wat vintage in....de Roland JX1 bv :)

Origineel geplaatst door omc
Damn, zo'n review valt nog niet mee. Moet even helemaal into Engels komen. :D

hehe, tja, das ff het nadeel als je een internationale site wilt maken :)
Let er ook ff op dat de reviews eerst door ons goedgekeurd worden voordat ze op de site verschijnen, maar binnen 5 uur staat ie er wel op.

mooie site, snel ook!!!

kleine aanmerking, de Waldorf Q+ (die met analoge filters) ontbreekt nog...............

Origineel geplaatst door dekzster
mooie site, snel ook!!!

kleine aanmerking, de Waldorf Q+ (die met analoge filters) ontbreekt nog...............

het zou kunnen dat de database niet compleet is.
Gebruik daarvoor de feedback button aub

Wow, kan toch niet helemaal ontkennen dat er een lichte ('zware') vorm van trots bij me naar boven komt.
Ook wil ik benadrukken wat BamBam al diverse keren heeft gemeld: kritiek, opmerkingen, tips, etc. zijn zeer welkom. Gebruik daarvoor de feedback button in de rechterkolom.

Eric*D
'gearjunkie'

Zeker leuk! Ook die grote foto's bij de producten. Zag die CD-player van Technics... minder dan 1000 euro? Humm...

Vroeg me bij het bekijken van DEZE FOTO alleen wel af waarom de IN en OUT knopjes op z'n kop zitten t.o.v. alle andere. Of ben ik nu kippig?

Origineel geplaatst door Racy Dieven
Is deze webzijde in enige mate geafillieërd met de zijde
www.gearslutz.com?

Nee!

Wel zijn we ooit een site-beschrijving over camping gear tegengekomen, maar die bestond al niet meer. Waarschijnlijk waren zij de vorige 'owner' van de domeinnaam.

Eric

:okdan: Top!
Mooie site, toegevoegd aan favorieten.

:biertje:

idd mooi initiatief. Ikzelf surf altijd naar sonicstate voor dit soort reviews, maar soms zie je tussen de bomen het bos niet meer en de prijzen geloof ik nooit. Ik hoop dat deze site blijvend up to date blijft:)

Origineel geplaatst door D-mike-E
Zeker leuk! Ook die grote foto's bij de producten. Zag die CD-player van Technics... minder dan 1000 euro? Humm...

Vroeg me bij het bekijken van DEZE FOTO alleen wel af waarom de IN en OUT knopjes op z'n kop zitten t.o.v. alle andere. Of ben ik nu kippig?

ik was benieuw wat je bedoelde en, inderdaad! De loop IN/OUT knopjes in het midden van de schijf.. hahaha grappig eigenlijk..

Arv

Ziet er zeker errug goed uit. Maar als ik jouw was had ik je andere site ook een beetje aangepakt.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back