Geld

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Javascript

Amsterdam West
Ik vraag me af wat jullie doen voor de kost om al jullie gear te betalen, ik snap het niet..
Het kost mij zweet bleod en tranen om een MPC2000XL te kopen en nu ben ik nog steeds aan het sparen voor de goedkoopste monitor en goedkoopste condens mic en pre-amp..
En als ik jullie gearlist zie denk ik van: hoe de fok??hebben jullie allemaal de postcode loterij straatpijs gewonnen ofzo?

kom je een synth tegen die je graag wilt en heb je er een die je niet zoveel gebruikt of die minder "kwaliteit" biedt dan verkopen, een beetje bijleggen en kopen.
als je gaat werken gaat dat in een versnelling.
daarnaast zou je misschien nog wat geld kunnen genereren met het verkopen van die te gekke plaatjes die je maakt ( ik doel op dat joggende dametje, ziet er erg goed uit)

22 en woon samen

Origineel geplaatst door Javascript
22 en woon samen

Ja dan wordt het lastig. Maar beter dat je er niet voor gaat lenen of mee doet aan van die
acties van koop nu en betaal later. Dan betaal je alleen maar meer en (meer) schulden zijn
ook klote.

Met dingen in javascript programmeren heb ik het in ieder geval niet gedaan.

Ik programmeer in Java bij een fijne baas --> fijn salaris dus..

dat is waar daar begin ik niet meer aan, ik heb ooit Bose speakers gekocht met primeline (was net 18 geworden), damn wat een spijt heb ik daar van gekregen.....nee zeker niet sparen dat loont..

Origineel geplaatst door Javascript
22 en woon samen

Vind je vriendin het wel goed dat je haar in je avatar lekker zwoel laat zijn ;)

en zoek ff met de zoekmachine aangezien ik een hele poll heb gecreerd waarin staat wie welk beroep heeft en in welke sector hij werkzaam is ;)

niet lullig bedoelt en wil er ook geen discussie over maar het valt me op dat je veel dingen post die allang voorbij zijng ekomen. Ook voor niet synth gerelateerde zaken druk op die zoeken knop...

Origineel geplaatst door 6 trak
sommige mensen zijn al 10-20 jaar bezig met muziek (/'sparen' van gear) in 'die' tijd waren de prijzen ook heel anders...
toen kregen we ook minder zakgeld hoor !

sommige mensen zijn al 10-20 jaar bezig met muziek (/'sparen' van gear) in 'die' tijd waren de prijzen ook heel anders...
maar het klopt wel dat de m.n. de analoge synth's in die tijd echt een korte tijd heel goedkoop waren.
nu zijn er ook wel koopjes hoor. topsamplers b.v.kosten tweedehands "bijna" niets meer, computers die iets ouder zijn worden bij de deur gezet. goeie microfoons zijn nu toch wel erg goedkoop aan het worden.als je niet perse het nieuwste van het nieuwste wilt en je je een beetje orienteerd (of was het nu orienteert) op qualiteit is het goed mogelijk om in enige jaren je studio goed op orde te krijgen (bij wijze van spreke) voor niet teveel geld

zo, gaan we nou vloeken*D

...en vergeet niet dat in 'die tijd' nog niet jan en alleman bezig was met de electronische shit...
tegenwoordig wil het liefst iedereen een berg met gear en 'the man' uithangen... en dan maar een beetje lullige vragen stellen over oude voorbij gaande muziekstijlen die ze ook zo graag onder de knie willen krijgen...

vraag liever hoe men 20 jaar geleden er bij is gekomen die muziek te gaan maken, wat was hun inspiratie, achtergrond en beweeg redenen... de tijden zijn verandered dus verzin ff lekker je eigen ding...!

.

vraag liever hoe men 20 jaar geleden er bij is gekomen die muziek te gaan maken, wat was hun inspiratie, achtergrond en beweeg redenen
dat is een leuk idee voor een nieuwe treat

...of je besteedt gewoon geen / minder geld aan White Widow... :duivels:
Zeg ik nou iets heel ergs? :D

haha ja fok niet met mijn primaire levensbehoeften :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back