Videogames van de jaren 80/90- post hier je ervaringen.

ja pcies, alle cliche's komen voorbij... vice city heeft toch wel een bepaalde gezelligheid :koffie:

die vehicle mods zijn trouwens voortreffelijk gedaan, ook qua interieur zeer veel aandacht aan besteed...
nadeeltje is dan wel weer dat ze compleet out of place zijn in VC maar goed :D

Hehe grappig, dat van die gezelligheid vond ik nou ook altijd! Leuke sfeer mix van Scarface en Miami Vice. Dat van die auto's klopt ja, behalve de back to the future DeLorean natuurlijk. :D

Ik ga hier geen woorden aan vuil maken. (een teaser notabene... CUMMING SOON!"
Die lui hebben een hele reeks aan kutsims... o.a. stratenmaaksimulator en regenwoudkapsimulator.
Het enige dat mist in het rijtje is plantsoendienstsimulator. Gemiste kans.

Hahaha! Wat een kutspel :D

Er was ooit eens zo'n PC game in de eind negentiger jaren en daarin moest je het in een klein fantasierijk stuntvliegtuigje opnemen tegen je medespelers (kon multiplayer), door een supervette fantasierijke omgeving, welke kon variëren van de rocky mountains of een compleet verlichte metropool tot een bosrijke omgeving.

Iemand enig idee welke game dat ook alweer was?

Er was ooit eens zo'n PC game in de eind negentiger jaren en daarin moest je het in een klein fantasierijk stuntvliegtuigje opnemen tegen je medespelers (kon multiplayer), door een supervette fantasierijke omgeving, welke kon variëren van de rocky mountains of een compleet verlichte metropool tot een bosrijke omgeving.

Iemand enig idee welke game dat ook alweer was?

Heb hem gevonden!

Heerlijke game destijds om te spelen! :okdan:

Heb hem gevonden!

YouTube - OldGames - PlaneCrazy Gameplay

Heerlijke game destijds om te spelen! :okdan:

dat doet mij heel erg denken aan Motoracer. volgens mij is dit van dezelfde makers, die "CHECKPOINT!"-stem is erg typeren nl. ook doet mij de grafics quality er wat aan denken... komt dit toevallig ergens uit 1997?
Dan vind je deze misschien ook wel leuk. (up to date game)
YouTube - WTF is Dogfighter? (On sale until the 17th of March that's what)
huilende, die is idd kool... :koffie:

komt dit toevallig ergens uit 1997?

Volgens mij wel. Stond op een of andere Crazy Bytes uit die tijd... :P
Weet nog goed hoe mooi ik het vond op mijn Monster 3D kaartje!!!

De gameplay was vooral erg lekker, ging lekker soepel en snel. En multiplayer was het natuurlijk altijd lachen op de LAN-party's!

Red alert op een Lan tegen 3 vrienden....en hele nachten doorgaan

GE-NI-AAL!

Red Alert 1 heb ik ook veel gespeeld!

Back