6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ben ik de enige die moet lachen met die grote pre-order knop? Zou die daar in 1997 ook al hebben gestaan![]()

=LET'S ROCK!
dit nieuws is toch al weer enkele weken/maanden oud nuja pcies, alle cliche's komen voorbij... vice city heeft toch wel een bepaalde gezelligheid
die vehicle mods zijn trouwens voortreffelijk gedaan, ook qua interieur zeer veel aandacht aan besteed...
nadeeltje is dan wel weer dat ze compleet out of place zijn in VC maar goed![]()

Ik ga hier geen woorden aan vuil maken. (een teaser notabene... CUMMING SOON!"
Die lui hebben een hele reeks aan kutsims... o.a. stratenmaaksimulator en regenwoudkapsimulator.
Het enige dat mist in het rijtje is plantsoendienstsimulator. Gemiste kans.

klopt, ik heb het enkele weken geleden ook al gepost iddJe bent er wel bijtijds bij 6dit nieuws is toch al weer enkele weken/maanden oud nu

Er was ooit eens zo'n PC game in de eind negentiger jaren en daarin moest je het in een klein fantasierijk stuntvliegtuigje opnemen tegen je medespelers (kon multiplayer), door een supervette fantasierijke omgeving, welke kon variëren van de rocky mountains of een compleet verlichte metropool tot een bosrijke omgeving.
Iemand enig idee welke game dat ook alweer was?
huilende, die is idd kool...Dan vind je deze misschien ook wel leuk. (up to date game)
YouTube - WTF is Dogfighter? (On sale until the 17th of March that's what)

komt dit toevallig ergens uit 1997?

inmiddels niet meerCommando Libya is the sim

Red Alert is voor nerds. Commando Libya is the sim