Videogames van de jaren 80/90- post hier je ervaringen.

hehe een reso van 1920 x 1080, dikke overkill :P leuk ook die vernieuwde engine met echte 3d rendering alleen de sprites zijn nog steeds zo plat als een droge krant (en da's niet zo mooi als je lekker in 3d omhoog/omlaag wil kijken nutuulk) en de close-up filtering is nutuulk ook draak en dat allemaal in dezelfde 1996 architectuur (dat flatgebouw waar je omheen kan lopen naar de back entrance van de bios is wel HEEL magertjes bijv) :D

Ik lag altijd dubbel met hoe slecht dat spel eruit zag. Een rare mix van me dood lachen/terreur en paniek. Vooral de muziek erbij, fantastisch. Alles over de top explosies, monsterslijm in je bek, 8 bit lasers over je oren. En maar rammen op die joystick. :dubbel: Absurd dynamisch spel.

21ovhua.jpg

Die hard was vet! Deze ook:

de muziek wat toen ook best vet !

heb je ook filmpjes van deel 2 en 3?
Wil ik nog wel eens zien. 2 heb ik véél gespeeld voor ik eindelijk 'uit' was. En 3 was gewoon een verslavende racer op je punt vd stoel. O zo heerlijk spel. Nooit begrepen dat het niet zoveel aanhang kreeg zoals bijvoorbeeld tombraider.

Je had ook een spel op de ps1 die leek op Mortal Kombat, maar omdat ie te grof was, werd ie nooit uitgebracht.. Ik weet niet meer hoe hij heette

Idd 6, die heb ik helemaal kapotgespeeld.

Ook een super reeks, de eerste paar third person spelletjes van Capcom. Resident Evil 1 en Dino Crisis, mij part de beste van de jaren 90! Atmosfeer, met zalige muziek en fijne puzzels. Dat mis ik een beetje tegenwoordig, ik werd in die spellen gezogen. Je moest echt ZOEKEN om dingen te vinden, ipv alles voorgeschoteld te krijgen. En vooral dat mixen van dingen die je kon vinden, eigen darts maken enzo, kon je dan met 5 verschillende potjes, en dan had je 5 verschillende giftige darts, zelfs de dosis, sterk of minder sterk. zelfde met kogels, of je wapens customizen. Geweldig :D

Laatst gewijzigd:
SOF II heb ik veel gespeeld. tenminste, ik denk dat het SOF II is. :)
Beetje bunny hoppen in tunnels met je shotgun.

RTCW multiplayer ook veel gespeeld. Map Beach vond ik wel de beste denk ik.

Maar later RTCW ET helemaal dood gespeeld. begin de 6 of 9 maps campaigns en later alle user maps en mods.

Back