6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
dat zal met die uit 2014 niet veel anders zijn...Die Wolf uit 2009 heeft wel een heel groot verschil in aantal kogels dat jij tov een vijand kan krijgen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dat zal met die uit 2014 niet veel anders zijn...Die Wolf uit 2009 heeft wel een heel groot verschil in aantal kogels dat jij tov een vijand kan krijgen.![]()
Jup. Ik ben meer fan van degenen waarin dat niet zo is, dan zit je eerder richting het stealth/sniper genre.
In Hidden&Dangerous bijvoorbeeld was je net zo kwetsbaar als je vijanden. En zelfs in Half-Life had ik ook nooit het gevoel dat het verschil zo extreem was.

ik speel het dan nogmaals, soms op een hoger tandjeIk zet de single player meestal wel op de zwaarste stand. Anders is het zo uitgespeeld.![]()
vooral vanwege het hunten naar secrets en/of alternatieve routes endergelijke...
Ik had het over damage/health inderdaad.
anders ik wel, nog 2 maanden wachten... en tot die tijd ff lekker usermappen voor RTCW![]()

lekker rennen in de natuur was nog nooit zo gevaarlijk voor je gezondheid: http://7dfps.com/?action=games&id=196
![]()
simpel ende nerdy![]()

Ja, ik heb hem voor de PS4 en hij is erg leuk! Beetje oude Wolfenstein-gevoel