Videogames van de jaren 80/90- post hier je ervaringen.

Jup. Ik ben meer fan van degenen waarin dat niet zo is, dan zit je eerder richting het stealth/sniper genre.

In Hidden&Dangerous bijvoorbeeld was je net zo kwetsbaar als je vijanden. En zelfs in Half-Life had ik ook nooit het gevoel dat het verschil zo extreem was.

Jup. Ik ben meer fan van degenen waarin dat niet zo is, dan zit je eerder richting het stealth/sniper genre.

In Hidden&Dangerous bijvoorbeeld was je net zo kwetsbaar als je vijanden. En zelfs in Half-Life had ik ook nooit het gevoel dat het verschil zo extreem was.

Ik dacht dat je de hoeveelheid ammo voorhanden bedoelde :)

Ik zet de single player meestal wel op de zwaarste stand. Anders is het zo uitgespeeld. :)
Maar bij de sommige fps' is dan alleen een headshot gelijk dodelijk. Dus ja, je hebt gelijk.

lekker rennen in de natuur was nog nooit zo gevaarlijk voor je gezondheid: http://7dfps.com/?action=games&id=196

HAJ4d839f_Hunted_2013_08_28_18_02_42_04.jpg

simpel ende nerdy :D

och, het valt wel mee allemaal... je moet gewoon ten alle tijde rennen, je verschuilen achter iets, ff wachten op het schot en weer verder...
beste route is: rots > hoogspanningskast > witte muur met raam > dan rechts richting zandweg om achter de rotswal uit het zicht rustig ff een stukkie te lopen, wanneer je weer in de picture komt ren je naar een ander hoogspanningskastje > daarna weer de weg op achter de graswal naar het huis (ff oppassen voor mijnen)... enfin :D
extended fun: wanneer je in het huis de trap halverwege oploopt en dan weer naar buiten gaat dan kan je rondlopen zonder enig gevaar...
je kan je zelfs buiten de afrastering begeven mits je een slim truukje toepast ;)

Ik zag dat ie ook voor de next-gen consoles uitkomt. Gelijk ff scoren als ik een nieuwe PS4 koop

Back