Videogames van de jaren 80/90- post hier je ervaringen.

Loopz
Pushover
Lemmings
Lingo (met samples van Robarrt "Twee ballen!" ten Brink)
Op mijn Atari ST natuurlijk

Op mijn Atari ST natuurlijk
en dat in maar 16 kleurtjes :D ik vond Vrooom! altijd wel gaaf op de Atari...

jammer eigenlijk dat er gewoon geen games voor 640x400 waren trouwens,
soort van vectrex achtige shit zeg maar, best cool soms die 1 bit screen games...

we gaan vandaag maar eens Moonwalker vanonder het stof halen.

En mijn ouder zeuren dat ik die brakke zooi maar moest verkopen
:)

m'n broer heeft deze gescoord:
5060138440289.jpg

dat worden vast weer wat leuke avondjes :)
helaas staan er geen games op uit de serie desert/jungle/enz strike

Ik heb gisteren weer even lekker met m'n broertjes Street Fighter II gespeeld op de Megadrive! :P Natuurlijk wel met zesknoppige controllers voor de ultimate fighting experience. :D

Ik heb dit op zolder staan voor mijn 80's en 90's fix :) Naast originele spelborden heb ik ook een PC omgebouwd en aangesloten met MAME en zo'n 5000 ROMs er op.

result.jpg

niet mogelijk om een Sega Medagrive emu er op te knallen gem?

heb ginne bang, die draait hier al jaren :D
Alleen met 2en op 1 keyboard rammen is zo k*t.
en het is me het echt niet waard om 2 controllers aan te schaffen enz

heb ginne bang, die draait hier al jaren :D
Alleen met 2en op 1 keyboard rammen is zo k*t.
en het is me het echt niet waard om 2 controllers aan te schaffen enz
je kan heel makkelijk een controller ombouwen om er een joystick op aan te sluiten trouwens...
tenzij het spel gebruik maakt van meerdere buttons enzo dan misschien weer niet...

[ame="http://www.google.nl/search?hl=nl&q=usb+arcade+joystick+commodore&btnG=Zoeken&meta="]usb arcade joystick commodore - Google zoeken

Een gamepad is more suitible voor Sega Megadrive games gezien de hoeveelheid buttons:
A B C en start (bij sommige games ook X Y Z)

die 'start button'... je kan toch gewoon met een joystick onscreen de boel selecteren... up en down door een list met woorden scrollen en dan vuurknop is enter... done

maar dan moet de software daar wel op aan zijn gepast nutuulk en dat zal wel niet want het is allemaal gemaakt voor een keempet nutuulk...

ikke vin keempets niet lief

Start wordt ook vaak gebruikt voor alles even op pauze te zetten, het in je broek doen omdat je net nog die paar ringen wil scoren is niet echt leuk.

die 'start button'... je kan toch gewoon met een joystick onscreen de boel selecteren... up en down door een list met woorden scrollen en dan vuurknop is enter... done

maar dan moet de software daar wel op aan zijn gepast nutuulk en dat zal wel niet want het is allemaal gemaakt voor een keempet nutuulk...

ikke vin keempets niet lief

Pacman als text based game met virtueel toetsenbord. Een gat in de markt! :D
L E F T (confirm) U P (confirm)

Gisteren Leisur Suit Larry In The Land Of The Lounge Lizards gespeeld....helemaal uitgespeeld trouwens in 3 uur:luv::yamaha:

http://www.abandonia.com/en/game/all

Daar kan je veel games downloaden...alle ouwe sjit van de jaren tachtug......zit nu ook weer testdrive te spelen.....ghehehehe voel me weer een jaar of tien:kimono:

Back