van deze serie was deel 2 de beste..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja nou, daar kon Radarsoft niet aan tippenWel een zeer goede educatieve game trouwens.

http://www.youtube.com/watch?v=WYwNgdMsGy8&feature=related
en via pads kon jumpen... en het stemgeluid in godmode was wel van een heel vreemd orgasmeLeuke bijkomstigheid in tegenstelling tot Doom (1 en II) was ook wel dat je verticaal kon aimen.

http://www.youtube.com/watch?v=WYwNgdMsGy8&feature=related

nu niet meer? ...dat vind ik dus juist het leuke van al die oude zooi, PC games ff spelen/proberen die ik destijds, pre 1998, niet kon spelen en vooral ook om te zien welke technieken er toen waren gebruikt om het er toch nog enigsinds cool uit te laten zienIk herinner me nog dat deze op teletekst altijd op nummer 1 stond in de computer spellen top 10
Zonde dat ik het zelf nooit geprobeerd heb want ik zou het destijds erg leuk gevonden hebben geloof ik.

. Die Cees Kramer had toch meer sucses op de MSX met zijn Topografie en De Grotten van Oberon.Radarsoft PROUDLY presents my ass. Die Cees Kramer had toch meer sucses op de MSX met zijn Topografie en De Grotten van Oberon.
Konami had het toch beter aangepakt in dit genre.
YouTube - Athletic Land (1984) Konami MSX
YouTube - C64 Longplay - Snoopy
Deze van Courbois software uit Beuningen geloof ik. Die gasten organiseerde vroeger in Nijmegen 's zaterdags gebruikersdagen. Honderden Commodore computerfreaks. Zo af en toe zaten daar ook verdwaalde MSNix en Atariiiehiehie gebruikers die dan een beetje in de zeik genomen werden. Als ik daar naar toe ging kocht ik een paar doosjes floppies en copieerde me helemaal suf.
Edit: Niet Courbois maar Radarsoft dus.
Da's pas jeugdsentiment!
bijna 27 jaar geleden alweer, toen had ik net mijn eerste C64... er was ook nog een smurfen versie van geloof ik...Da's pas jeugdsentiment!

nee pcies maar DAT was dus die smurfen versie waarmee je in de war wasEdit: Niet Courbois maar Radarsoft dus.

Mja, ik speelde het toen ik in groep 5 of 6 zat, dat moet ergens begin jaren 90 geweest zijn als ik even snel reken.... Toen was 'ie dus al verouderdbijna 27 jaar geleden alweer, toen had ik net mijn eerste C64... er was ook nog een smurfen versie van geloof ik...

het is zo te zien ook wel een beetje een kruizing tussen Pitfall (zonder de pits) en Hunchback...Radarsoft PROUDLY presents my ass. Die Cees Kramer had toch meer sucses op de MSX met zijn Topografie en De Grotten van Oberon.
Konami had het toch beter aangepakt in dit genre.
YouTube - Athletic Land (1984) Konami MSX
dit spel was ook al redelijk oud (qua design) toen 'ie uit kwam:Toen was 'ie dus al verouderd![]()