Videogames van de jaren 80/90- post hier je ervaringen.

zo'n kleine 8,5 jaar is toch wel aanzienlijk oud te noemen in gameland...

ja pcies, alle cliche's komen voorbij... was een aanzienlijke vooruitgang t.o.v. gta liberty city
GTA SA is ook gaaf (vooral het assortiment vliegtuigen) maar was weer een beetje te huge soms...
vice city heeft toch wel een bepaalde gezelligheid :koffie:

die vehicle mods zijn trouwens voortreffelijk gedaan, ook qua interieur zeer veel aandacht aan besteed...
nadeeltje is dan wel weer dat ze compleet out of place zijn in VC maar goed :D
Niet als je deed wat ik deed; lijst samenstellen welke auto's er in VC 'origineel' bedoeld waren en daar de realistische mod-packs van downloaden en integreren.

Bij 3 politiesterren kwamen die fake-Crockett en Tubbs bij mij ook echt in een witte Testarossa aan vlammen! :mega:
Voor fun had ik de Knight Rider rond rijden (helemaal leuk met die pedestrian mod, aangezien er 1 voetganger bij loopt als Michael Knight; te strakke spijkerbroek, rode koltrui en leren jasje), de Interceptor van Mad Max, en de Ford Taurino van Starsky & Hutch.

Jullie kunnen allemaal zo bij gamekings gaan werken, volwassen mannen die bloedserieus over computer spelletjes praten alsof het het laatste ding is op aarde.

klinkt cool... waar is die mod te looien? :koffie:
Was geen mod an sich. Gewoon een hoop uitzoek werk en 1 op 1 auto's vervangen.
Check bijlagen: De voor en na shots van een Blista Compact. En een heerlijke echt 80's Lincoln Town Car; je weet wel, waar de halve wereld van de A-Team in reed. :mega:

Attachments

• Blista Compact.jpg
    Blista Compact.jpg
    37,6 KB · Bekeken: 83
  • Blista New (toyota trueno).jpg
    Blista New (toyota trueno).jpg
    40 KB · Bekeken: 85
  • hows this for 80s.jpg
    hows this for 80s.jpg
    54,4 KB · Bekeken: 81
Ik probeerde gisteren de racesimulator Live For Speed voor het eerst met stuur ipv klavier, maar dat ging echt niet goed bij mij. Ik weet niet hoe het komt, ik leek niet subtiel tegen te kunnen sturen gek genoeg. Blijkbaar was de gain van de stuuras niet goed voor de respons van het spel, en ik kreeg het niet beter ingesteld. Vroeger speelde ik altijd met stuur in andere games omdat dit nu eenmaal zijn voordelen heeft. :)

Ik had laatst nog Donkey Kong I en II op de kop getikt op een vlooienmarkt. Doen het nog prima, alleen is het LCD niet zo scherp meer op DK II en zijn de batterijklepjes afgebroken.

Ik had I en Jr. vroeger, en nog een spelletje uit die reeks met een spiegeltje. Maar geen idee meer welke dat was....

gw.jpg

$%28KGrHqYOKp0E5b-qyJUTBOlLWjJl+!~~_12.JPG

Back