Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...ik ben nooit verder gekomen dan joe pieter... eigenlijk bijzonder idioot grappig dat een sprite, die er een beetje met 1 oog dicht uitzag als een planeet, je een enorme satisfaction kon geven en hoe benieuwd je wel niet was om de volgende planeet te zien 
cool spel idd, een soort van downgrade van de arcade versie...ik ben nooit verder gekomen dan joe pieter... eigenlijk bijzonder idioot grappig dat een sprite, die er een beetje met 1 oog dicht uitzag als een planeet, je een enorme satisfaction kon geven en hoe benieuwd je wel niet was om de volgende planeet te zien
![]()
geen idee, ken'm ook niet echt verder maar Gyruss ging van pluto (de toen nog niet in status verlaagde planeet) tot aarde (dacht ik)...Venus ging tot Venus, Gyruss niet?

en waar gaat het muntje in?
anders is het wel erg fake, dit....
![]()
nou ja 'mobiel'...
maar wat/waar connect het scherm dan met de knoppendoosch?
iCade is erg leuk voor zover ik het op filmpjes heb gezien, maar draait ie de CPS1, CPS2 en Neo Geo roms ook smooth? Ik zou bijna een iPad(1) overwegen alleen al daar voor.
klopt ende correct maar ik dacht (voordat ik dus het prototuup ploatje had von'n) dat 't een klein emulator appje was voor 1 of aand're i-dinges zeg moar...Niet mobiel (dat hoor je mij ook niet beweren toch), wel tof.
Zo leek het wel in de arcade met een stuur, maar dat was het niet.