Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Clavia G2 vandaag op de post gedaan :-)
Eerste exemplaren verzonden, zie:
http://www.clavia.se
Wout
Origineel geplaatst door Kenny
UIteindelijk zal de G2 echt wel een toppertje worden, ik vind het alleen jammer dat de mensen die er dicht bij betrokken zijn dit nou nooit eens eerlijk en duidelijk vermelden....

)
) hoeft echt niet zo lastig te zijn.Misschien lijkt het wel hetzelfde, maar dat is het niet. Ik heb uit een bepaalde bron vernomen dat de modules echt heel anders zijn en dus zal er geen G2 / nord modular 1 compatible editor komen.Origineel geplaatst door Hanz
...en als de mensen bij Clavia nou een beetje customer support fatsoen hebben, dan brengen ze tegelijkertijd (of vlak erna) met de nieuwe G2 editor nog een 'finalised' versie van de 'oude' Modular editor uit.
...technisch gezien moet dat niet al te moeilijk zijn (het ziet er erg uit dat het gebaseerd is op dezelfde codebase)...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Bij elke nieuwe synth kun je afvragen "Moet ik het wel doen, dadelijk komt er iets nieuws?" Maar dan kun je nooit iets kopen. Blijft een keuze!
)
De 'G1' is verlaten omdat er doodgewoon geen 'ruimte' meer zat in de code. Hooguit voor een drietal modules en die bugs, ach, daar kan men mee leven en die houden het gebruik van de synthesizer niet tegen. Die eruit halen zou slechts een cosmetische operatie zijn en als ik die hoofden zie... nou, dan is dat nu niet meteen hun prioriteit

Clavia G2 vandaag op de post gedaan :-)
Eerste exemplaren verzonden, zie:
http://www.clavia.se
Wout

Origineel geplaatst door bambamstudio
jij hebt echt aandelen zeker....![]()

Origineel geplaatst door Hanz
Wanneer kan ik naar de muziekwinkel afreizen met mirre en wierook in m'n rugzakje?![]()

Vragen?
Origineel geplaatst door Kassen
als ik heel zoet ben, mag ik dan "alternatieve" stemmingen zoals werkmeister III?
is de aftertouch onafhankelijk per stem?
waarom hebben de a-d en d-a converters geen clock input? dat zou toch heel nuttig en voor de hand liggend zijn.