:confused: Manual??? Waarvoor heb je dat nou nodig? Ik heb die van mijn G1 iig nog nooit open gehad...
Die bak is toch "straight forward" en de rest leren we wel met het nodige vallen & opstaan, door te experimenteren.
Origineel geplaatst door MSDOS Het is wel vreemd die twee modulatie wielen daar linksboven, ik had liever iets van een joystick of een X-Y touchpad gezien.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ze hadden daar zeker weten een joystick op moeten zetten aangezien de nord barst van de morph mogelijkheden voor heel veel parameters maarja, in de studio kan je een joystick aan je pc hangen dus dan valt het wel mee toch
Origineel geplaatst door r.5 :confused: Manual??? Waarvoor heb je dat nou nodig? Ik heb die van mijn G1 iig nog nooit open gehad...
Die bak is toch "straight forward" en de rest leren we wel met het nodige vallen & opstaan, door te experimenteren.
Sommige dingen (logic & lag processors, handmatige portamento geintjes) zijn niet gelijk duidelijk (omdat je 't niet in het geluid merkt als je het goed of fout doet, en het aansluiten is ook wat dubbelzinnig) - daar moest ik in ieder geval even de handleiding voor hebben. Dan kun je experimenteren wat je wil, maar dan kom je iig niet veel verder.
En ik weet dat 't voor iedereen anders is, maar ik vind mezelf ook niet echt een newbie op synthgebied, en ik heb de meeste handleidingen ook nooit opengeslagen.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.