DJ Gedeelte op het forum???

DJ Gedeelte op het forum???

• Er moet een sectie komen voor DJ apparatuur en relevante onderwerpen

Stemmen: 7 25,0%
  • Het moet gewoon kunnen op vragen te stellen over dit onderwerp in de normale secties

Stemmen: 4 14,3%
  • Dit is een synthforum en geen DJ forum

Stemmen: 17 60,7%
  • Geen mening

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    28
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Fatar

Drum Pad?
hee simpel naar aanleiding van deze thread, de vraag of er op het synthforum een apart gedeelte moet komen voor dj gerelateerde zaken. ben benieuwd :D

De keuze DJ-gear of niet hebben als synthforum-team al gemaakt.

Niet dus.

Overigens is de stelling dat er iets "moet" erg vreemd.
We stellen de site ter beschikking om informatie over synths en muziekproducite gerelateerde zaken uit te wisselen. hierin gaat onze vrije tijd zitten en we doen dit belangeloos.
Ik stel het dus niet op prijs als er eisen gesteld gaan worden.

Origineel geplaatst door matt second
De keuze DJ-gear of niet hebben als synthforum-team al gemaakt.

Niet dus.

Overigens is de stelling dat er iets "moet" erg vreemd.
We stellen de site ter beschikking om informatie over synths en muziekproducite gerelateerde zaken uit te wisselen. hierin gaat onze vrije tijd zitten en we doen dit belangeloos.
Ik stel het dus niet op prijs als er eisen gesteld gaan worden.

uhh, nou excuus dan. 't was niet mijn intensie om het zo over te laten komen als dat jij het nu verwoord matt. ik had de discussie gelezen over dit onderwerp en vond het idd een leuk idee om een enquete te houden. dat moeten is dan idd niet op zijn plaats, maar was nogmaals niet de bedoeling dat het zo opgevat zou worden. tevens respecteer ik de mening van de moderators en mag je deze thread dan wel op :slotje: gooien als het definitief niet doorgaat.

Ik heb gestemd : Geen DJ forum.

Ik vind dit een interessant forum omdat het over synths enzo gaat.

ja ik ook.

zie je, het risico als je discussies over DJ gear enzo toestaat is dat er straks misschien wel allemaal DJs op dit forum hangen die niks met synths van doen hebben. het is lastig om alle producers hier die wel iets met DJ soep van doen hebben 'nee' te moeten verkopen, maar gezien bovenstaande lijkt dat me toch beter.

apart DJ forum hoeft niet want dat past hie rniet maar bijvoorbeeld een thread over die phrase sampler van Boss, de verkoop van een DJmengpaneel zou ik zeker tolereren. (maar geen draaitafel want dat kan men niet in combo met synths gebruiken... op een dj mengpaneel kan je 2 synths aan sluiten dus dat zou je hier nog in de verkoop kunnen gooien... draaitafel is onzin dus die gaat maar CC)

Wat een bullshit! En de nieuwe MV8000 dan (en ik dacht de MPC ook)? Die hebben een speciale Phono ingang om direct van plaat je kunnen sampel'n.

Jezus... wat een gezeik omdat ik alleen om wat duidelijkheid vraag. :confused:

Origineel geplaatst door bambamstudio
Dit is een synthforum, en Dj forums zijn er genoeg, dus kun je daar ook terecht.
Hun maken op hun beurt ook geen synthforums, die komen ook hier kijken.

Zo blijft alles in evenwicht.

ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. DJ is een heel andere manier van denken en werken. heeft niet zo veel met het productieproces te maken.

Origineel geplaatst door D-mike-E
Wat een bullshit! En de nieuwe MV8000 dan (en ik dacht de MPC ook)? Die hebben een speciale Phono ingang om direct van plaat je kunnen sampel'n.

Jezus... wat een gezeik omdat ik alleen om wat duidelijkheid vraag. :confused:

Kijk als je het dan hard op hard gaat spelen mag een Mc909, de e-tribes van korg, RS7000 etc dan ook niet.
Wat die vallen ook onder Dj gear.

Op ieder mengpaneel kun je ook een draaitafel aansluiten, dus mogen we het daar ook niet over hebben, je kunt studio monitoren ook asl DJ monitoren gebruin....etc etc etc

Het lijkt me wel duidelijk waarom ze mods en admins gekozen hebben voor geen dj gear.
Laten we ons gewoon bij die keuze aansluiten, zij doen het ook in ONS belang....

en jij noemt dit gezeik, maar je start toch zelf deze discussie?

Pff die paar DJ vragen dsie ik voorbij laat komen, nauw daar heb ik geen problemen mee. Je kijkt toch gewoon alleen naar de topics die jou interesseren. Maakt mij echt niet uit wat er allemaal langs komt.

p.s. ik vindt een electribe geen DJ gear. De ER-1 is gewoon een drumcomputer.

Origineel geplaatst door bambamstudio
en jij noemt dit gezeik, maar je start toch zelf deze discussie?

Even goed lezen en dan pas reageren. Ik ben deze discussie niet gestart en heb hem zelfs tot tweemaal toe proberen te stoppen. Dus klets niet.

Origineel geplaatst door D-mike-E
Even goed lezen en dan pas reageren. Ik ben deze discussie niet gestart en heb hem zelfs tot tweemaal toe proberen te stoppen. Dus klets niet.

Ik klest nooit, en ik heb goed gelezen, maar als een discussie een bepaalde kant op gaat...ach laat ook maar.

DJ's?

dat zijn toch plaatjesdraaiers?

dat deed ik vroeger ook nog wel eens, plaatjes draaien. voor het cd-tijdperk aanbrak natuurlijk.

:dj:

Origineel geplaatst door cyan_circle
DJ's?

dat zijn toch plaatjesdraaiers?

dat deed ik vroeger ook nog wel eens, plaatjes draaien. voor het cd-tijdperk aanbrak natuurlijk.

:dj:

[smartass mode]

ehr, CD's draai je toch ook? :D :D

[/smartass mode]

PS..ik zeg het nog 1 keer: DE RS7000 IS GEEEEEEN DJ TOOOOL! ;)

Arv

Origineel geplaatst door Arv

PS..ik zeg het nog 1 keer: DE RS7000 IS GEEEEEEN DJ TOOOOL! ;)

DJ'S ZIJN GEEEEEEEN MUZIKANTEN!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
durex01.jpg

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back