Wie maakt muziek maar post hier niks?

Wie maakt muziek maar post hier niks?

• ja

Stemmen: 13 28,3%
  • nee

Stemmen: 33 71,7%

• Totaal aantal stemmers
    46

demian

Ojee
De topic titel moet duidelijk zijn.

Ja als je wel post, nee als je wel muziek maakt maar het niet hier post.

Er zijn een hoop dudes op dit forum die muziek maken en hier hun mp3's posten.

Toch ben ik benieuwd hoeveel mensen lekker muziek maken en hier niets posten.
Volgens mij zijn dat er best wel veel namelijk.

toedeloe!

Ik post hier wel maar maak geen muziek omdat ik 't te druk heb met forums afstruinen. Waar is -die- poll-optie?

of deze optie: ik post zelden, pingel maar wat op m'n te dure gear maar ben wel elke dag in de chat aanwezig...

nee eigenlijk snap ik deze thread niet zo en dan toch ook weer wel... waarom zou je willen weten of mensen alleen posten maar geen traks aan de man willen brengen... is toch nie zo interesant allemaal... maar goed...

Je moet niets hoor.

JA, ik maak muziek, en NEE ik post hier niks, en wel om de volgende redenen:

De meeste muziek die ik maak, is toch live met het bandje. Daar worden natuurlijk ook regelmatig opnames van gemaakt, maar aangezien het hier live-muziek betreft lijkt het me niet echt waardevol voor 'n synthforum om die nummers op dit forum te posten, hoewel iedereen van mij deze opnames zou mogen horen.

De dingen die ik thuis alleen doe met m'n spulletjes, zijn niet bedoelt als "complete nummers geschikt voor de buitenwereld". Het zijn vaak geen complete nummers, of zomaar wat wild gefreak: mijns inziens dus ook niet geschikt om hier te posten. De dingen die ik alleen maak, zijn voor mij, en niet echt bedoelt voor 'n ander (hoewel ik ook hier niks te verbergen heb).

Eigenlijk ben ik dus alleen extravert met m'n zooi als ik me kan verschuilen achter band-leden....

;)

Kijk, nieuwe dudes melden zich bijna dagelijks aan op dit forum.
Soms komt er een nieuw iemand bij en die post ff een nummer en dan denk ik : WOW!

Sommige dudes posten om 'de haverklap' een mp3 en dan denk ik 'hmmmz...:)'

Ik vraag me gewoon af waar al dat talent zit.
Volgens mij zijn er nog heel veel dudes die kewle muziek maken en nooit van dit forum gehoord hebben of er wel op zitten maar toch niets posten.

Ik luister ook wel eens tracks uit de 'demo-scene'. Die tracks vind ik vaak zwaar te gek, maar zulke gave tracks die helemaal af zijn hoor ik maar van heel weinig dudes hierzo. Hoe komt dat?

Ik hoopte naar aanleiding van deze thread te ontdekken wat het percentage rondlopend talent is, omdat ik soms denk, is dit alles?
Ik snap wel dat mijn thread onvolkomen heden heeft, wie niet reageert wordt ook niet in de uitslag meegenomen.
Maar goed, dat is niet anders.

Naast info over soft en hardware vind ik de Tracks het meest interessante aan het forum, vandaar.

Ik hoop dat ik mijn nieuwschierigheid voldoende heb onderbouwd.

Origineel geplaatst door demian
Kijk, nieuwe dudes melden zich bijna dagelijks aan op dit forum.
Soms komt er een nieuw iemand bij en die post ff een nummer en dan denk ik : WOW!
Net als 2trance bijvoorbeeld, maar ja... Die zijn alweer weg.. gek he! ;)

Ik kan niets opnemen omdat ik geen computer gebruik. Alleen maar DCC en daar ben ik vaak te lam voor. Misschien in de toekomst.. :)

ik vind dat mensen die commentaar geven op anderen en zelf ook muziek maken maar nooit iets laten horen, wel eens wat mogen laten horen :D

Re: Wie maakt muziek maar post hier niks?

Origineel geplaatst door demian
De topic titel moet duidelijk zijn.

Ja als je wel post, nee als je wel muziek maakt maar het niet hier post.

Er zijn een hoop dudes op dit forum die muziek maken en hier hun mp3's posten.

Toch ben ik benieuwd hoeveel mensen lekker muziek maken en hier niets posten.
Volgens mij zijn dat er best wel veel namelijk.

toedeloe!

Ik ben best blij met al die "non-posters" die wel veel goeie tips hebben.

Re: Re: Wie maakt muziek maar post hier niks?

Re: Re: Wie maakt muziek maar post hier niks?

Origineel geplaatst door DJ_H@NK
Ik ben best blij met al die "non-posters" die wel veel goeie tips hebben.

Tuurlijk, ik ben ook blij met iedereen, maar ik wil gewoon weten hoeveel mensen wel muziek maken en dat niet posten :)

Ik heb al vele releases gehad,en heb verschillende namen,maar post niks helemaal niks.:D

Ik neem mijn ideeën over het algemeen niet op eigenlijk, of ik neem stukken op maar niet het geheel. Het is mij meer om het live-spelen te doen. Ik maak dus wel muziek maar post het hier niet

Origineel geplaatst door justin
Ik heb al vele releases gehad,en heb verschillende namen,maar post niks helemaal niks.:D

Oei... nou wordt ik wel nieuwschierig wat je zoal gereleased hebt. Heb je misschien een voorbeeldje (of als je liever niks post, een titeltje ofzo?)

Zelf maak ik wel muziek, vermaak me daar geweldig mee, maar eigenlijk nooit hele nummers. Maar als ik ooit een keer een stukje muziek heb waarvan ik t gevoel heb dat t 'af' is.. zal ik t posten :) (ben alleen erg bang dat t nog wel even gaat duren)

nee meestal niet,
kvind soms de reviews hier ook wat matig!

Ik wil m'n nummers wel laten horen, maar ik heb een trauma aan uploaden overgehouden. :frons:

Als ik ooit begrijp hoe ik moet uploaden zal ik het wel doen.

Origineel geplaatst door iCe-9
nee meestal niet,
kvind soms de reviews hier ook wat matig!
ja klopt. Vaak staat er van die opmerkingen bij zoals 'lekker nummertje', 'klinkt goed hoor' of alleen :okdan: , en als je het dan zelf gaat horen is 't in een aantal gevallen matig of zelfs niet op aan te horen. Als ik een nummer post wil ik ook graag kritiek hebben waar ik iets mee kan. Vertel me wat ik goed of fout doe, dan heb ik er ten minste iets aan. Zelf post ik niet zo vaak wat, omdat ik samenwerk met twee andere maloten, en we onze ideeën niet zo snel afronden en opnemen. De afgelopen weken hebben we twee nummers opgenomen, en die zullen dan ook binnenkort op DSF verschijnen.... :)

Ik post (nog) niet, omdat:

- Ik nog geen upload-programmaatje heb gevonden dat goed op mijn pc werkt..
- Ik bang ben voor alle negatieve commentaar en "in-de-grond-boor"-opmerkingen.. ;)

Ooit misschien..

Back