gear in combinatie met katten...

De mijne heeft een obsessie met mijn expressie pedaal, zo gouw hij die ziet moet hij daar op gaan liggen, maarja beter dan op je synths :P

20240331_175007.jpg

hee die heb ik ook ooit gehad, de v-wah

Katten en gear, gewoon een hele slechte combinatie, mij niet bellen als je iets uit je studio verkoopt 🥸

valt best mee hoor op dat pedaal na hebben ze nog nooit iets van mijn gear aangeraakt en tussendoor gewoon met een decksaver in de kast of een plek waar ze niet bij kunnen

maar ieder zijn ding natuurlijk
Ik heb nou al zo vaak kattenharen uit sliders moeten punniken… en vaak van die venijnige nagelkrasjes all over de instrumenten. Zelfs een keer kattenpis van een PCB moeten cleaned, dat apparaat via reverb gekocht, ik ging bijna out toen ik de doos opende van de stank… sorry maar ik kies eieren voor m’n geld ;)

Ben ik even blij dat ik twee parkieten heb, ze gaan wel op de toetsen zitten, het enige wat ze doen is een poepje doen op de toetsen, verder gelukkig niet.

Ik heb nou al zo vaak kattenharen uit sliders moeten punniken… en vaak van die venijnige nagelkrasjes all over de instrumenten. Zelfs een keer kattenpis van een PCB moeten cleaned, dat apparaat via reverb gekocht, ik ging bijna out toen ik de doos opende van de stank… sorry maar ik kies eieren voor m’n geld ;)
haren zullen er na gebruik sowieso wel zitten of dat nou van katten of van de muzikant is ik heb iig nog nooit iemand met een haar netje zien spelen :D maar het hangt natuurlijk wel af hoe iemand met zijn instrument omgaat en of een gaatje/kras nou is van een gevallen vork of van een kattennagel je wil je instrument toch zien voor je em koopt van zon plek lijkt mij? dan lijkt mij een instrument van een roker kopen 100x erger dat zie je niet op de foto

kattenpis op de PCB is wel een grote wtf overigens... snap dat ze daar van af wilde maar damn xD

Nee, zulke heb ik.

Attachments

• parkiet.jpg
    parkiet.jpg
    4,5 KB · Bekeken: 98
Het zou verboden moeten worden idd.. :D

Een Prairiehond is ook verboden om als huisdier te houden maar is zeker leuker gezelschap. :luv:

Mijn kat wordt ook een dagje ouder. Pillen en alles. Ik moet er niet aan denken. Letterlijk, beter er niet aan te denken.
Wat zeggen ze ook al weer, geniet van elke dag die je hebt...
Mooie foto Kobuz.
Ik maak er geen gewoonte van om persoonlijke dingetjes te melden (heb ook niets met social media), maar durf hier toch even een plaatje te posten, met het trieste nieuws dat mijn poes er sinds enkele maanden niet meer is. Het doet meer pijn dan je je voorstelt, zelfs al weet je wat er gaat komen.

Ik kreeg meldingen van dit draadje, maar durfde er nog niet op te klikken. Het filmpje met de zingende kat was genoeg om weer een steek te voelen (want de mijne praatte ook, en dat mis ik nog wel het meest).

DSC02966.JPG

PS

Voor de mensen die er zelf mee te maken hebben, enkele links om te lezen die deugd deden, zelfs al was het maar om te mogen triest zijn.

Ik wil niet de pret bederven, en twijfel om op de knop te drukken, maar bedenk me dat anderen er ook misschien iets aan hebben ooit.

Laatst gewijzigd:
Back